Jo men det lät på TS som detta inte skulle vara någon idealkvinna. Men det tycker jag nog att hon är. Lät bara på trådnamnet som det skulle vara mulliga kvinnor, blev lite besviken när han bara ville ha vanliga idealtjejer precis som alla andra.
Jo men det lät på TS som detta inte skulle vara någon idealkvinna. Men det tycker jag nog att hon är. Lät bara på trådnamnet som det skulle vara mulliga kvinnor, blev lite besviken när han bara ville ha vanliga idealtjejer precis som alla andra.
Jo, det kan jag väl hålla med om, han kunde ju ha skrivit "ej mulliga" istället för feta.
Kanske bara är jag då, men jag tycker hon är betydligt kurvigare jämfört med många andra. Hursomhelst, kurviga kvinnor med stora bröst, breda höfter och stor rumpa ska det vara.
Asså vad TS har skrivigt så verkar det nästan som att Brandy Talore har lite för mycket kurvor, för hon är ju nästan lite mullig? Annars Gianna så sjukt riktigt fina kurvor.
Edit: Du kan ju annars kolla in bangbros för dem har oftast mycktet bra tjejer!.