2008-03-02, 22:40
Medlem
Mr Coffees avatar
Jag har en burk med XP som jag måste ange lösenord på för att logga in. Nu har jag dock använt USB-tangentbordet till en annan dator. När jag kopplar in det i den jag nu vil starta så är ju detta inte installerat vilket medför att jag inte kan ange lösenordet för att starta windows.

Är jag fast i moment 22 om jag inte köper ett gammalt tangentbord med klassisk kontakt?
Citera
2008-03-02, 23:44
Medlem
det brukar börja fungera efter ett par sekunder när windows har fixat och trixat med drivrutinerna i bakgrunden.
Citera
2008-03-02, 23:59
Medlem
927s avatar
testa byt usb port och vänta ett tag
Citera
2008-03-03, 01:04
Medlem
du kan ju alltid skaffa (=låna) en sån där USB >>>> VanligtTangentbord&Mus-kontakt
frågan är ju bara om det går då, när det inte gick annars...

men skärmtagentbordet, går det att få upp utan ett vanligt tagenbord? ta reda på det...
Citera
2008-03-03, 01:56
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nih
det brukar börja fungera efter ett par sekunder när windows har fixat och trixat med drivrutinerna i bakgrunden.

Citat:
Ursprungligen postat av 927
testa byt usb port och vänta ett tag

Citat:
Ursprungligen postat av niklas93
du kan ju alltid skaffa (=låna) en sån där USB >>>> VanligtTangentbord&Mus-kontakt
frågan är ju bara om det går då, när det inte gick annars...

men skärmtagentbordet, går det att få upp utan ett vanligt tagenbord? ta reda på det...

Tack för råden. Jag saknar uppenbarligen tålamod. Bytte usb, sög på en öl. Återvände, problemet borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in