OK, nu när du nämner det, den kan det mycket väl ha vart.
Finns de tidningarna kvar någonstans tro eller om man kan se dem digitalt.
Knappast Troligt tror jag.
Minns att jag såg Katitzi artikeln i en sådan tidning på SNUSKA-forumet för längesedan.
Vet inte om de finns kvar eftersom de var scannade i riktigt bra kvalitet om jag minns rätt.
Finns de tidningarna kvar någonstans tro eller om man kan se dem digitalt.
Knappast Troligt tror jag.
Nä. Kanske går att hitta på någon loppmarknads-affär eller antikvariat / serietidningsaffär som vågar handla med porrblaskor...
Kungliga Biblioteket lär ju ha ett pliktexemplar i samlingarna. Men du är ute efter att ha tidningen i din ägo, eller?
Nä. Kanske går att hitta på någon loppmarknads-affär eller antikvariat / serietidningsaffär som vågar handla med porrblaskor...
Kungliga Biblioteket lär ju ha ett pliktexemplar i samlingarna. Men du är ute efter att ha tidningen i din ägo, eller?
Tänkte ifall man kunde få äga ett ex eftersom mitt är borta sedan länge.
Dock är ju bilderna inscannade som tur är.
Så någonstans på nätet borde det finnas. Jag hade ett par bra inscannade bilder men de försvann
när datorn krachade
Tänkte ifall man kunde få äga ett ex eftersom mitt är borta sedan länge.
Dock är ju bilderna inscannade som tur är.
Så någonstans på nätet borde det finnas. Jag hade ett par bra inscannade bilder men de försvann
när datorn krachade
Någon som vet vilken hennes sista film var innan hon lämnade porrbranchen å gick med i Nordiska Motståndsrörelsen. (tänkte ifall det finns material som inte är utgivet)
Senast redigerad av Rebali179 2021-09-10 kl. 22:14.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!