Tack för det! Har fått för mej att det finns någon typ av strapon som tillfredställer tjejen också med en löspenis som är mittemot (se bif länk) som hon kan köra in i musen. Men jag vet inte om det är det som är meningen med den här straponen?
Tack för det! Har fått för mej att det finns någon typ av strapon som tillfredställer tjejen också med en löspenis som är mittemot (se bif länk) som hon kan köra in i musen. Men jag vet inte om det är det som är meningen med den här straponen?
Verkar så, men den där vill du inte ha pga att den är för billig. Om du tittar noga på Ultra Harness 2000 så har den två stycken pluggar som tjejen kan ha om hon så önskar. Det går även att sätta dit en vanlig vac-u-lock dildo istället för pluggarna
Sexiga kläder åt henne, helt klart. Nåt som får henne att känna sig attraktiv, och som kan vara kul att skala av. Gärna en vågad urringning. Det mesta annat tycker jag bara ser fånigt ut, inser inte hur det skulle göra nån nytta.
Jag skulle vilja ha en Real doll. En sån dyr jävel. Skulle klä henne i bikini & sätta ut henne på balkongen mitt i vintern bara för att kolla grannarnas reaktion.....Fast fan om mannen min skulle börja släpa in dockan när jag inte var hemma....
En Real Doll vore förstås högt på listan. Inte minst för att man skulle kunna sälja den och få mycket pengar för den. Det skulle vara kul att klä på den och ta lite bilder, och förstås att sätta på den ett par gånger - sedan tror jag man tröttnar snabbt.
Därnäst skulle jag satsa på en Venus2000 till mig själv eller en Sybian till mig och frugan. Det är det bästa som finns för män respektive kvinnor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!