Citat:
Ursprungligen postat av La Chasse
TomBombadill, Du är ju för fan inte sann! JAG HAR INTE SKRIVIT ATT TJEJEN FÖREDRAR EN DILDO FRAMFÖR MIN KUK!!! Jag har inte ens visat ansatser till att tänka det!!! Jag har surfat runt på olika trådar där du har skrivit och det slår mig att för dig verkar antal inlägg vara viktigare än att föra substantiella diskussioner. Ta och sansa dig lite, va. Hej på dig.
Vart du purken nu eller?
"Det viktiga är att bruden ska få en dildo i fittan om hon vill ha en i fittan"
Det var denna mening jag vände mig mest emot. Vill bruden nu ha en dildo i fittan så är hon enligt mig inte särskilt mycket att ha. Visst, om hon är singel så, men det är inte det tråden handlade om. Trådförfattaren undrade om han vågade köpa en större dildo till sin flickvän. Han nämnde nåt om en 8 tumms dildo.
Och jag påstod aldrig heller att det var din tjej som föredrog en dildo framför din kuk. Jag menade bara att om en en brud föredrar en dildo i sig, så gör du (du som i du, den som läser detta) bäst i att dumpa henne.
Varför ska hon ha en dildo i överhuvud taget såvida hon inte är singel? Hon har ju redan det bästa naturen kan erbjuda.
Och att du surfar omkring och läser det jag skriver är smikrande. Men ta det lugnt. Jag har en kärring redan..
puss puss på dig purkis..
\Tom