2004-01-18, 02:18
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Chasse
Jag säger så här: Är det den första dildon du ska köpa, råder jag dig att köpa en stor. En stor är viktigare än en liten, om jag är tvungen att välja. Jag brukar handla mina attribut från www.lastbryggan.se. Det är en lättmanövrerad sida med bra priser och diskret avsändare (om man nu behöver oroa sig för sådant).

Till slentrianerna: Det är 2004 för i hel..! Feta penisattrapper, stoppa fingrar i arslet o.s.v. är sådant som tjejer gillar allt mer. Vill man inte ge sin tjej det hon vill ha?!

Jag kan köpa att det är skönare med en stor dildo, då majoriteten av alla kvinnor är felskapa, dvs dom är slappa, men hur kan en stor vara "viktigare" än en liten?
Citera
2004-01-18, 02:45
Medlem
La Chasses avatar
Alltså, ska jag köpa en (1) dildo, är jag således tvungen att utesluta alla andra dildor än just den jag ska köpa. Vid en sådan situation, då jag är tvungen att välja bara en (1) dildo, väljer jag en stor. Givetvis är en mediumstorlek ännu bättre i detta läge, men nu är det emellertid så att trådens grundare vill ha råd för att välja antingen en liten eller en stor. Han gav inget mellanting. Alltså: 1. Mediumdildo 2. Stor dildo 3. Liten dildo. Så jäävla noga är det inte med storleken. Det viktiga är att bruden ska en dildo i fittan om hon vill ha en i fittan
Citera
2004-01-18, 02:57
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Alltså, ska jag köpa en (1) dildo, är jag således tvungen att utesluta alla andra dildor än just den jag ska köpa. Vid en sådan situation, då jag är tvungen att välja bara en (1) dildo, väljer jag en stor. Givetvis är en mediumstorlek ännu bättre i detta läge, men nu är det emellertid så att trådens grundare vill ha råd för att välja antingen en liten eller en stor. Han gav inget mellanting. Alltså: 1. Mediumdildo 2. Stor dildo 3. Liten dildo. Så jäävla noga är det inte med storleken. Det viktiga är att bruden ska en dildo i fittan om hon vill ha en i fittan

Vill bruden ha en dildo i fittan istället för din kuk, så gör du bäst i att skaffa en annan..
Citera
2004-01-18, 03:42
Medlem
Mjauvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertejp
Det är upp till var och en så du får nog fråga henne själv.

Själv föredrar jag minsta möjliga, den bästa jag ägt var en kombinerad vibrator/kulspetspenna men tyvärr så finns den inte mera - en av ungarna monterade ner den för att se hur den fungerade.
Använder ytterst sällan dildo vaginalt och aldrig tillsammans med en partner, det är helt och hållet ett hjälpmedel för ensamsex vad mig beträffar.

Nu förstod jag inte riktigt... sitter du alltså med en dildo i rumpan när du vill tillfredställa dig själv? :S blir inte det lite trist?
Citera
2004-01-18, 04:23
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv
Nu förstod jag inte riktigt... sitter du alltså med en dildo i rumpan när du vill tillfredställa dig själv? :S blir inte det lite trist?

Så kan det gå när man inte tänker sig för hur man skriver...
Citera
2004-01-18, 15:28
Medlem
La Chasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Vill bruden ha en dildo i fittan istället för din kuk, så gör du bäst i att skaffa en annan..

TomBombadill, Du är ju för fan inte sann! JAG HAR INTE SKRIVIT ATT TJEJEN FÖREDRAR EN DILDO FRAMFÖR MIN KUK!!! Jag har inte ens visat ansatser till att tänka det!!! Jag har surfat runt på olika trådar där du har skrivit och det slår mig att för dig verkar antal inlägg vara viktigare än att föra substantiella diskussioner. Ta och sansa dig lite, va. Hej på dig.
Citera
2004-01-18, 16:29
Bannlyst
Citat:
Så kan det gå när man inte tänker sig för hur man skriver...

Jag ser inte vad den där lille tröttsamme rödtoppen skriver, han står på min igonrelist.

Dildo analt?
Visst, om jag känner för det men det händer inte SÅ ofta.

Anal stimulans - hur många killar finns det som uppskattar ett finger i röven?
En hel del vad jag vet.
Citera
2004-01-18, 16:36
Bannlyst
Citat:
Har du ingen stolthet i kroppen eller?! PATETISKT! En kvinna ska nöja sig med din kuk och inte fan springa efter grova plastkukar! Jag tycker synd om dig med tanke på hur lågt din kvinna tvingat ner dig!

Jag kan inte mer än hålla med TomBombadill här. Det är ynkligt att tänka tanken att så kallade "män" försvarar idén att erbjuda sin kvinna en stor dildo när hon inte är nöjd med mannens egen... Byt kärring om hon inte är nöjd med vad Du kan ge. Vad tror Du hon sagt om Du hamrat på en gummifitta?

// Roger P.
Citera
2004-01-18, 16:36
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
TomBombadill, Du är ju för fan inte sann! JAG HAR INTE SKRIVIT ATT TJEJEN FÖREDRAR EN DILDO FRAMFÖR MIN KUK!!! Jag har inte ens visat ansatser till att tänka det!!! Jag har surfat runt på olika trådar där du har skrivit och det slår mig att för dig verkar antal inlägg vara viktigare än att föra substantiella diskussioner. Ta och sansa dig lite, va. Hej på dig.

Vart du purken nu eller?

"Det viktiga är att bruden ska få en dildo i fittan om hon vill ha en i fittan"

Det var denna mening jag vände mig mest emot. Vill bruden nu ha en dildo i fittan så är hon enligt mig inte särskilt mycket att ha. Visst, om hon är singel så, men det är inte det tråden handlade om. Trådförfattaren undrade om han vågade köpa en större dildo till sin flickvän. Han nämnde nåt om en 8 tumms dildo.
Och jag påstod aldrig heller att det var din tjej som föredrog en dildo framför din kuk. Jag menade bara att om en en brud föredrar en dildo i sig, så gör du (du som i du, den som läser detta) bäst i att dumpa henne.
Varför ska hon ha en dildo i överhuvud taget såvida hon inte är singel? Hon har ju redan det bästa naturen kan erbjuda.

Och att du surfar omkring och läser det jag skriver är smikrande. Men ta det lugnt. Jag har en kärring redan..

puss puss på dig purkis..

\Tom
Citera
2004-01-18, 17:51
Medlem
ÄlskaMigs avatar
d va mig just en stor överraskning att Roger Persson skulle hålla med TomBombadill i den här frågan...

Är d just en dildo ni vill ha? Varför inte testa andra föremål? men annars så tycker jag en hård kall stål dildo kan vara kul.
Citera
2004-01-18, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
men annars så tycker jag en hård kall stål dildo kan vara kul.

En hård, kall ståldildo brukar man annars kalla kniv

// Roger P.
Citera
2004-01-18, 17:58
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
En hård, kall ståldildo brukar man annars kalla kniv
Om det inte vore för det där med stålet hade ett vanligt järnrör kunnat funka...

Jag är för övrigt av den bestämda åsikten att ALLA kjoltyg innerst inne drömmer om en redig dildo i björkved och samma storlek som ett brännbollsträ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in