2009-05-12, 09:53
Medlem
Det fanns en fjärde yngre kvinna med i sekten. Therese Tasseris hette hon. Hon åtalades aldrig men dök upp i TV efter det att Scheike suttit inne. I TV drog hon ner trosorna, hissade upp kjolen, visade murran, vände sig om och blev risad av Scheike. Stjärten var gött röd efteråt.
Citera
2009-05-12, 18:35
Medlem
StickyKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
vad då offer? - de valde själva att få lite risterapi på sina små stjärtar

Om han (Megaforce) syftade på kvinnan som idag är 35 så var det knappast frivilligt.
Citera
2009-05-12, 20:47
Medlem
_jss avatar
Jag rekommenderar folk att lyssna på dokumentären i p3 som gick häromdagen. Hans S ställs ofta i en oförtjänt god dager i tidningar nuförtiden, tycker jag. De tycks ha glömt bort vad han och kvinnorna gjort.

http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramID=2519
Senast redigerad av _js 2009-05-12 kl. 20:50.
Citera
2009-05-12, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snazzaroo
Hon heter Héléne Elisabeth Olofsdotter Rosagården i dag och driver Rosagårdens hudvård. Bor i Kopparberg och säljer sina produkter i hälsokostbutiker och på internet:
http://www.rosagarden.se/
Skulle vara intressant att höra vad hon har för förhållande till Scheike-sekten i dag.
Hela gänget verkar bo nära varann om man Ratsitar och sidan har kvar erotiskt material (som nog var lite avantgarde innan svensson började BDSMa till helgpilsnern)
Citat:
http://www.livslust.t.se/eckecorner/...es/sfirst.html
Citera
2009-05-15, 12:26
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Det är en samling tragiska människor. Jag kände igen en av dem när jag passerade Kopparberg i lilla samällets centrum för ett par år sedan. Personen upptäckte genast att jag stirrade och försvann snabbt ur min åsyn.
De måste känna sig som jagade... trist...
Det där känner jag inte igen, och jag har tillbringat mycket tid där uppe. På Kopparbergs marknad brukade Scheike (i alla fall på den tiden han var frisk och kry) gå arm i arm med en kvinna på var sida, och de verkade inte bry sig det minsta om att folk tittade på dem.
Citera
2009-05-15, 12:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Vem fase pröjsar 500 spänn för en sunkig film med lite smisk?

Hursomhelst så är Scheike en riktig lirare...
Citera
2009-05-15, 23:43
Medlem
Fredrik.ls avatar
jo han vet ju att ta betalt för sina smisk filmer i alla fall..
Citera
2009-05-16, 00:18
Medlem
MilitantCanibals avatar
Det är inga Svensson och Larsson i den sekten precis - Scheike, Sylvan, Ogebratt, Tasseris, WTF
Citera
2009-05-16, 00:20
Medlem
Är det inte dags för Herr Scheike att snart "kasta in hatten"?
Citera
2009-05-16, 00:54
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Är det inte dags för Herr Scheike att snart "kasta in hatten"?

Smiskandet håller honom ung.

För mig får den gamle gubbstrutten gärna risa sina kvinnor tills han blir 90.
Citera
2009-05-16, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
P3 sände en dokumentär om Hans Scheike. En av tjejerna (13 år) som lyckades rymma därifrån säger att hon fortfarande minns hur äckligt hans kuk luktade. Trevligt barndomsminne.

De 11-åriga flickorna som piskades nakna minns Scheike ingenting av, men sånt glömmer man ju så lätt... Själv påstår han och kvinnorna att de är ack så missförstådda, ingen lyssnade på dem och de blev dömda på grund av sin "livsstil". Jag tror fan det när ens livsstil innefattar att misshandla och förgripa sig på barn...

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?p...rtikel=2815955
Scheike fick 3 år för att under en massa år förgripit sej på flickor så unga som 6 år, skandal.
Idag har folk tydligen glömt vad han egentligen gjorde, en del hyllar honom för det - sjukt.
Tror fan att han måste vara karismatisk eftersom han lyckades förmå flickorrnas mammor att tvinga flickorna till bla oralsex med honom och dom själva.
Hade han haft en annan inriktning hade sekten kanske kallats självmordssekt idag, nu stannade det vid hans och ett gäng sjuka kvinnors själviska sexbehov.
Det värsta är väl att dom fortfarande är aktiva.
Citera
2009-05-17, 09:05
Medlem
Finns inga av HS smiskfilmer upplagda någonstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in