• 2
  • 3
2008-03-04, 18:16
Medlem
Tyskland producerar väl den typ av film för att den efterfrågas antar jag?
Citera
2008-03-04, 19:08
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Är det inte könshåren som är förbjudna?

Tror det var så för längesen, men då kontrade de bara med att raka av sig könshåret

Jag kan dock ha fel och blanda ihop med ngt annat land, men vet att könsdelarna är cencurerade i japanska porrfilmer.
Citera
2008-03-04, 20:23
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Tror det var så för längesen, men då kontrade de bara med att raka av sig könshåret

Jag kan dock ha fel och blanda ihop med ngt annat land, men vet att könsdelarna är cencurerade i japanska porrfilmer.
Jo, allt är ju pixlat i dom regionerna.
Citera
2008-03-04, 20:58
Medlem
Bjørnebrygs avatar
En annan japansk klassiker är ju kackerlacksporr.
http://www.somethingawful.com/d/horr...-cockroach.php
Citera
2008-03-05, 00:56
Bannlyst
En grej med tyska filmer är att det kan komma in bizarr-porr i vad
som synes är en mainstreamrulle. Efter två vanliga softcorescener
kan helt plötsligt en gubbe börja pissa på en brud och köra
upp en hand i röven.
Dessutom är vissa tyska filmer klippta på ett sånt märkligt sätt.
Konstiga klipp mellan scener osv
Citera
2008-03-05, 10:28
Medlem
Häxs avatar
Har faktiskt en hel drös med tysk specialfilm här hemma, flera Magma filmer och ett gäng lolitafilmer.
Magma har faktiskt genom åren lärt sig någotlunda vad som gör vissa människor kåta, gillar kvinnoförnedring skapt (på porrfilm.)
I mina sk lolitafilmer är det oftast ett par halvsnygga unga tjejer som börjar hångla och kelas, hamnar i säng och slickar varandras muttor....då kommer Fritz 58 fet/hårig/och ful och knullar bägge 2 i timmar med sin lilla slaka kuk.
Här fokuseras alltid mot det mekaniska juckandet, aldrig ett ansiktsutryck av en tjej....bara kuken åker in,ut,in,ut....(booooring)
Finns det nån här på forumet som vet vad det blev av den svenska porrstjärnan "Jenny"?
Hon medverkade i kanonrulle som heter "Katti den sista oskulden"
Har en tatuering ovanför könet.
Kanske nån med bildlänkar?
Citera
2008-03-07, 03:34
Medlem
Tokyo-Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Glöm inte Brasilien!

En viktigt skillnad när det gäller Brasilien är att den sjuka porren som kommer därifrån inte är producerad av brassar. Snarare är det så att Brasilien är ett väldigt tacksamt land att leta modeller i då folk där är fattiga som få.
Citera
2008-03-07, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Det finns en helt annan mentalitet till sex i tyskland än t.ex. här i Sverige.
Det är ingen där som tycker att det är konstigt att de flesta kanaler visar porr på nätterna, eller att det springer runt horor på gatorna. Jag tror att de helt enkelt blir avtrubbade, och därför blir behovet av bisarr porr större.

Håller helt med! I nästan alla tyska delstater är det väl lagligt med prostituerade samt väldigt vanligt att "vanliga män" går dit någon gång. Dessutom finns ju porren överallt, på tv:n och på gatorna. Tror de är "porrskadade" helt enkelt. ...Det börjar så oskuldsfullt med nakenbilder på Victoria Silvstedt men slutar i "ung tjej och gammal gubbe" eller ganbang...
Citera
2008-03-08, 16:05
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okerman1619
Håller helt med! I nästan alla tyska delstater är det väl lagligt med prostituerade samt väldigt vanligt att "vanliga män" går dit någon gång. Dessutom finns ju porren överallt, på tv:n och på gatorna. Tror de är "porrskadade" helt enkelt. ...Det börjar så oskuldsfullt med nakenbilder på Victoria Silvstedt men slutar i "ung tjej och gammal gubbe" eller ganbang...

Sen är ju Tyskland ett rätt kristet land som länge hade långt hårdare abortlagar än Sverige (om det är så än vet jag inget om) vilket gör det folket än sjukare... Eller så är det något som hänger ihop med kristendomen och nationalismen?
Citera
2008-03-08, 18:46
Medlem
japan är ju så in i helvetes mycke sjukare.

Fan.. axelmakterna har sjukast porr nu när man tänker på de ^^
Citera
2008-03-09, 11:45
Medlem
för tyskar e jävligt kinky
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto