Det är något väldigt konstigt fel på ljude på min dator. Trodde först att det var högtalarna som hade gått sönder men det var det inte.
Låt mig förklara hur det är; Just nu så låter det ungefär som när man scratchar en skiva då jag lyssnar på musik. Vissa låtar hör man nästan bara musiken och knappt rösterna. Det konstiga är att om jag lyssnar på musik i VLC eller wmp så låter det extremt dåligt, men desto bättre på youtube. När jag sitter och spelar Battlefield Vietnam och Driv3r är ljudet också fuckat. Om jag kör en motorcykel i Driv3r så är ljudet dåligt och mycket mörkt.. Klickar jag på vänsterpilen (så man ser åt sidan i spelet) så blir ljudet plötsligt högre. I battlefield Vietnam varierar är det ett liknande problem. Det konstiga är att om jag tittar åt vänster i spelet kan ljudet bli normalt, men tittar jag åt något annat håll kan det å andra sidan försvinna helt...
Så här låter det. Samt att Fraps verkar göra så att det blir snabbspolat. Allt som jag spelar in laggar och fryser också.
Här har vi det underbara ljudet.
http://www.youtube.com/watch?v=Jt0bNeizyzc