• 1
  • 2
2008-03-01, 17:41
Medlem
Falkenhayns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxon_Flix
Massmord, 6 miljoner judar
Det var max 2 miljoner judar som gick åt. Vita män är de mest brutala och hänsynslösa du kan hitta på vår plandet, Tellus men inte ens de kan klandras för mer än vad de faktist har gjort.
2008-03-01, 17:43
Medlem
Japp, båda könen har lika många revben, dvs 24

En liten anekdot är att just revbenen är dom enda benen i kroppen som växer ut igen om du sågar av dom
2008-03-01, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Falkenhayn
Jag tycker att den svenske mannen bör ta tillbaka den svenska kvinnan. VI äger svenskorna, de är våra systar, döttrar och fruar, så däså.

Håll er borta för fan, jag skojar inte.
Jag lider med dig, rasblandare är vidriga! Äckligt med Svenska tjejer som stöter på mig. Minns när jag var på Grekland, tjejerna trodde att jag var grek och ville sätta på mig. Många som åker på "kukresor" och smittar ner killen i Sverige med HIV.

Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Män har väl lika många revben som kvinnor!
Nej?

Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Utmärkt sammanfattning av antifeminism!
Sunt förnuft vore bättre!
2008-03-01, 17:50
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Nej?
Jo.
2008-03-01, 17:53
Medlem
Falkenhayns avatar
Citat:
Jag lider med dig, rasblandare är vidriga! Äckligt med Svenska tjejer som stöter på mig. Minns när jag var på Grekland, tjejerna trodde att jag var grek och ville sätta på mig. Många som åker på "kukresor" och smittar ner killen i Sverige med HIV.
Jag bryr mig inte om några jävla förrädare. Häng dom högt kanske någon säger och vad ska jag säga då?
2008-03-01, 23:01
Bannlyst
Alla relationer mellan män och kvinnor kan kortfattat sammanfattas som följer;
Kvinnan spänner blicken in i mannens ögon. Med sin blick ställer hon en fråga. Frågan i hennes blick lyder;"Ställ upp på min livslögn , tampas för den , så får du sticka in den." Mannen spänner blicken tillbaks rätt in i kvinnan och svarar med sin blick som vid det här laget är lagom simmig;"Får jag sticka in den så ställer jag upp på vad som helst."
2008-03-02, 10:30
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluttskrutt
Alla relationer mellan män och kvinnor kan kortfattat sammanfattas som följer;
Kvinnan spänner blicken in i mannens ögon. Med sin blick ställer hon en fråga. Frågan i hennes blick lyder;"Ställ upp på min livslögn , tampas för den , så får du sticka in den." Mannen spänner blicken tillbaks rätt in i kvinnan och svarar med sin blick som vid det här laget är lagom simmig;"Får jag sticka in den så ställer jag upp på vad som helst."

Ja, det kan väl knappast sammanfattas bättre än så.
2008-03-02, 10:35
Medlem
Brandbils avatar
Diskussionen, som egentligen aldrig ens kom igång, har spårat ur. Tråd låses.

//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in