2008-05-23, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
------------
Erleb letade förtjänstfullt fram ett alster skrivet av Burg där han skriver att de han pratade med inte kände till något om massmord och gaskammare:
"Als Angehöriger einer staatlichen Erforschungskommission hatte ich Ende 1944die Möglichkeit, Maidanek offiziell zu besuchen-----
http://www.vho.org/aaargh/deut/BURG/MAE-2.html -------
Jag lägger alltså in början av citatet från den officiella revisionistsidan ovan. Det räcker!

Läs återigen inlägg 235 ovan! Varför behöver vi således återigen för 4:e eller 5:e gången visa att Burg inte varit en medlem i en statlig kommission som under kriget inte bara inspekterade det befriade Maidanek utan också som han påstått, andra av de befriade koncentrationslägren! Han själv har ju som revisionistvittne i en betydelsefull rättegång inte sagt ett ljud om det!
Citera
2008-05-23, 19:42
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodGuyISwear
Det är naturligvis...
För att slippa gå mer OT än vi redan gjort i denna tråd har jag tagit mig friheten att flytta denna diskussion till den tråd Sachsenhausen hör hemma i; De "rikstyska" koncentrationslägren:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=174388
http://www.flashback.org/showthread...174388&page=28
Citera
2008-05-23, 19:45
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babord
Jag lägger alltså in början av citatet från den officiella revisionistsidan ovan. Det räcker!

Läs återigen inlägg 235 ovan! Varför behöver vi således återigen för 4:e eller 5:e gången visa att Burg inte varit en medlem i en statlig kommission som under kriget inte bara inspekterade det befriade Maidanek utan också som han påstått, andra av de befriade koncentrationslägren! Han själv har ju som revisionistvittne i en betydelsefull rättegång inte sagt ett ljud om det!
Du svarar återigen på en post som inte är tillställd dig. Vänligen kommentera mitt inlägg #236, riktat explicit till dig, och svara på frågan i slutet innan du kör vidare med dina propagandalögner och tror att jag ska "debattera one-way" med dig:

http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=236

"---"---Har du lässvårigheter? Din partner in crime, han som svär på att han är en bra snubbe trots lögner, påstår ju att Burg varit turist i både Auschwitz och Majdanek!

Om du tror att man enligt en förutbestämd plan systematiskt-industriellt kan mörda 6 miljoner människor, de flesta i för ändamålet specialbyggda kammare, utan en budget, så hoppas jag att det är frugan som har hand om ekonomin i din familj.

Hur var det nu med undersökningar av mordvapen? Kan du påvisa ett dokument där det står att dessa bunkrar användes för att massmörda människor i, där det finns tydliga rester av cyanväte, sk. berlinerblått i dess väggar och tak, där tillvägagångssättet för detta påstådda dödande gick till?

Kan du visa upp ett enda dokument där någon kropp har blivit obducerad och där det fastställts bortom allt rimligt tvivel att denna kropp togs av daga med hjälp av giftgas? "Kropparna av Zvi Sheketz och hans hustru Shikza har av rättsmedicinska fakulteten blivit obducerade och i deras vävnad fanns spår av giftgas"?

Inga rättsmedicinska undersökningar gjordes i anslutning till de rättegångar mot tyskarna som hölls efter kriget. Inga! Din våta dröm om ett förintande av europas judar bygger på "vittnesmål" från förljugna och hämndlystna judar och torterade och hotade tyskar.

Dylika rättegångar förklaras ogilitiga av alla människor med sunt förnuft och logiskt tänkande, men du och dina gelikar vägrar uppenbarligen att erkänna något som inte passar er nazionistiska fascistagenda.---"

PS. Men när det gäller den så kallade "Förinte£en" så ska inte de som tror på den bevisa den? DS.
---"

Burg har skrivit om sina upplevelser i sina böcker och avhandlas numera i Auschwitz-tråden!
Citera
2008-06-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirlefon
J. Är det någon som varit i Auschwitz och efter besöket kännt likadant?

Jag! Och jag är själv 1/8 delsjude. Hela hopkoket stinker. Det är för småskaligt och som du säger är allt rekonstruktioner. Även krematorieugnen i t ex Mauthausen. Det hela är en efterhandskonstruktion för att förverkliga judarnas dröm om guds folk och att få "tillbaks" Israel. Det är i alla fall min bittra åsikt.
Citera
2008-06-08, 13:58
Medlem
Castafiores avatar
När är det dags att revisionister och vi som inte förnekar förintelsen att hyra en buss - med vaktpersonal - och dra ner på studiebesök till koncentrationslägren? Kanske måste vi ha två bussar för ordningens skull?

Det kan bli en intressant semesterresa.
Citera
2008-06-09, 18:05
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
När är det dags att revisionister och vi som inte förnekar förintelsen att hyra en buss - med vaktpersonal - och dra ner på studiebesök till koncentrationslägren? Kanske måste vi ha två bussar för ordningens skull?

Det kan bli en intressant semesterresa.
Varför två bussar? Känner du ett våldsamt hat mot de som vägrar svälja propaganda som inte kan uppbackas med bevis?
Citera
2008-06-09, 18:22
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför två bussar? Känner du ett våldsamt hat mot de som vägrar svälja propaganda som inte kan uppbackas med bevis?

För min skull går det bra med en buss...tänkte bara att det kunde vara skönt att få vila lite. Så det inte diskuteras hela tiden...
Senast redigerad av Castafiore 2008-06-09 kl. 18:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in