Citat:
Ursprungligen postat av Babord
Jag lägger alltså in början av citatet från den officiella revisionistsidan ovan. Det räcker!
Läs återigen inlägg 235 ovan! Varför behöver vi således återigen för 4:e eller 5:e gången visa att Burg inte varit en medlem i en statlig kommission som under kriget inte bara inspekterade det befriade Maidanek utan också som han påstått, andra av de befriade koncentrationslägren! Han själv har ju som revisionistvittne i en betydelsefull rättegång inte sagt ett ljud om det!
Du svarar återigen på en post som inte är tillställd dig. Vänligen kommentera mitt inlägg #236, riktat explicit till dig, och svara på frågan i slutet innan du kör vidare med dina propagandalögner och tror att jag ska "debattera one-way" med dig:
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=236
"---
"---Har du lässvårigheter? Din partner in crime, han som svär på att han är en bra snubbe trots lögner, påstår ju att Burg varit turist i både Auschwitz och Majdanek!
Om du tror att man enligt en förutbestämd plan systematiskt-industriellt kan mörda 6 miljoner människor, de flesta i för ändamålet specialbyggda kammare, utan en budget, så hoppas jag att det är frugan som har hand om ekonomin i din familj.
Hur var det nu med undersökningar av mordvapen? Kan du påvisa ett dokument där det står att dessa bunkrar användes för att massmörda människor i, där det finns tydliga rester av cyanväte, sk. berlinerblått i dess väggar och tak, där tillvägagångssättet för detta påstådda dödande gick till?
Kan du visa upp ett enda dokument där någon kropp har blivit obducerad och där det fastställts bortom allt rimligt tvivel att denna kropp togs av daga med hjälp av giftgas? "Kropparna av Zvi Sheketz och hans hustru Shikza har av rättsmedicinska fakulteten blivit obducerade och i deras vävnad fanns spår av giftgas"?
Inga rättsmedicinska undersökningar gjordes i anslutning till de rättegångar mot tyskarna som hölls efter kriget. Inga! Din våta dröm om ett förintande av europas judar bygger på "vittnesmål" från förljugna och hämndlystna judar och torterade och hotade tyskar.
Dylika rättegångar förklaras ogilitiga av alla människor med sunt förnuft och logiskt tänkande, men du och dina gelikar vägrar uppenbarligen att erkänna något som inte passar er nazionistiska fascistagenda.---"
PS. Men när det gäller den så kallade "Förinte£en" så ska inte de som tror på den bevisa den?
DS.---"
Burg har skrivit om sina upplevelser i sina böcker och avhandlas numera i Auschwitz-tråden!