2012-07-02, 12:15
Medlem
Det str p Wikipedia att han kan friges tidigast 2015.

Man kan frga sig vad som har gtt fel med en person som lever sitt futtiga skitliv som Clark Olofsson.

Vilken sorts personlighetsstrning handlar det om?
Citera
2012-07-09, 09:21
Medlem
Ja du rkna sjlv s blir det inga 2015 men du kan tro vad du vill.

Har han inte svenskt medborgarskap alls?
Citera
2014-09-24, 19:26
Medlem
drkomdenjas avatar
Hur gr det med CO egentligen? Fortfarande inlst? Fru (i Belgien om jag minns rtt) - borta, eller skipped...?

"Nn som vet?"
Citera
2017-04-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywood
Sker en intervjuv med Clark Olofsson nr han satt fngslag i Danmark. Kan inte komma ihg vad den heter, nn som kan hjlpa mig och ven kanske lnka till vart dokumentren kan laddas hem.

Tack p frhand/H
finns p Youtube sk Clark dansk dokumentr.
var frn 70talet och han ser storgd och ung ut.
Citera
2017-04-11, 00:19
Medlem
Numera r han verfrd till Belgien, dr han enligt ngon av stortidningarna r en fri man.
Citera
2017-04-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Numera r han verfrd till Belgien, dr han enligt ngon av stortidningarna r en fri man.

Enligt vilken "stortidning"? En belgisk, eller? Hade han varit fri, hade han nog intervjuats av en svensk tidning vid det hr laget.
Citera
2017-04-11, 17:46
Medlem
Burgesss avatar
Han flyttades till ett Belgiskt fngelse i november 2016 och dr sitter han fortfarande.
Citera
2017-04-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Han flyttades till ett Belgiskt fngelse i november 2016 och dr sitter han fortfarande.

Att han verfrdes dit, vet jag. Men hur vet du att han sitter dr n? Klla?
Citera
2017-04-11, 18:12
Medlem
Clark fd Olofsson frigavs i somras och lever dr i frihet om han inte gjort nt fuffens efter han kom dit. Han r belgisk medborgare, blev det genom sitt gifterml med en belgisk kvinna fr mnga r sedan, antog hennes efternamn. Avsade sig sitt svenska medborgarskap, p den tiden hade vi inte dubbla medborgarskap. Om han fortfarande r gift vet jag inte, jag hoppas att han skter sig och gr han det nskar jag honom lycka till.
Citera
2017-04-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradgudarsland
Clark fd Olofsson frigavs i somras och lever dr i frihet om han inte gjort nt fuffens efter han kom dit. Han r belgisk medborgare, blev det genom sitt gifterml med en belgisk kvinna fr mnga r sedan, antog hennes efternamn. Avsade sig sitt svenska medborgarskap, p den tiden hade vi inte dubbla medborgarskap. Om han fortfarande r gift vet jag inte, jag hoppas att han skter sig och gr han det nskar jag honom lycka till.

Bullshit! Han satt ju i svenskt fngelse sa sent som i november frra aret. Sedan verfrdes han till belgiskt fngelse.
Citera
2017-04-11, 19:56
Medlem
Kan han f svenskt medborgarskap?
Citera
2017-04-11, 22:00
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Kan han f svenskt medborgarskap?
Nej. Han sade upp sitt svenska medborgarskap nr han blev belgisk medborgare. Idiotiskt av honom, han verkade tro att han skulle kunna f frdelar av det eller att det var ett stllningstagande mot svenska staten. Istllet s utvisades han p livstid i samband med senaste domen.

Den som dmts till livstids utvisning kan givetvis inte f tillbaka sitt medborgarskap.

En rtt lustig tanke att Mohammed, nyanlnd frn Afghanistan har strre rtt att vistas i Sverige och ta del av svensk vlfrd n Clark Olofsson som r etnisk svensk och fdd i Sverige som svensk medborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in