vad kallar chuck norris sitt könsorgan? Chuck Snorris
Vad blev chuck norris kallad i skolan? hmm, jag vet inte riktigt, chuck eller kanske chuck n om det fanns flera chuck i klassen
Vad kallar man den glasögonprydde chuck norris med ärr i pannan? Chuck harry potteris
Vad kallar man den chuck norris som verkar ha bosatt sig på karamellkungen? Chuck Gottegris
Vad kallar man den chuck norris som köpt sig en lyra och spelar om den tecknade robin hood i tuppskepnad? Broder tuck norris
Vad kallar man den chuck norris som verkar ha fått heltidsanställning på en gammal dams lår? Mameluck norris
Vad kallar man den chuck norris som var dag blir slagen av svenska landslaget med pinnar? puck norris
Vad kallar man den chuck norris som suddar blyerts? kartchuk norris
Vad kallar man chuck norris när han är i ett litet spelformat och har bosatt sig i ett nintendo 64 och bjuder på schyrre grafik och dansken och gänget? Super mario cart norris
Vad kallar man den chuck norris som har fått nog? Chuck jag har fått nogis
vad kallar man den chuck norris som är sötsugen? chuck jag vill ha godis
Vad kallar man den chuck norris som känner sig lite torr i käften och uppe i hissen? tjack norris
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!