2008-02-29, 14:13
Medlem
erik_ande_85s avatar
Upptäckte nyss att fender har börjat designa och tillverka skor. På nåt sätt känns det ganska naturligt att en stor stilikon inom gitarrvärlden börjar göra lite kläder. Själv tycker jag att skorna ser jäkligt schyssta ut, men det kanske är min högst subjektiva syn?

Vad tycker ni om denna händelse? Ska dom hålla sig till sina instrument eller ska dom stärka sitt varumärke genom att slå sig i modebranschen?

http://desertpunk.com/no/merker/fender/
Citera
2008-02-29, 14:19
Medlem
Dom skorna skiljer sig inte så mycket från VANS eller Converse så dessa hamnar säkert på fötterna hos indiepoppare och skatare. Men köp dom om du tycker dom är snygga.
Citera
2008-02-29, 15:23
Medlem
Herr_Oins avatar
De var inte helt olika Vans eller liknande pjuck. De var inte de fulaste skorna jag sett iaf.
Citera
2008-02-29, 15:25
Medlem
Jag har en bekant som köpte ett par Fender för knappt två år sedan. Kvalitén motsvarade inte priset, kan jag meddela.
Citera
2008-02-29, 15:28
Medlem
http://desertpunk.com/no/sko/fender/fender-solo

Skönt pris för ett stycke tyg!
Observera att det är NOK med haha.
Citera
2008-02-29, 15:54
Medlem
erik_ande_85s avatar
sen vräker den där sidan på lite väl mycket va det gäller priset, man kan köpa skorna på ebay för 40-50 dollar, alltså inte mer än ett par converse med frakt
Citera
2008-02-29, 18:27
Medlem
csts avatar
Såg väl inte så roligt ut, jag tycker att de ska hålla sig till att göra instrument så kan de som är bra på att göra skor göra det.
Citera
2008-02-29, 23:18
Medlem
Octavianuss avatar
gillade ett par av dem, men tycker nog att de ska hållas sig till gurkorna, blir lite oseriöst med dojor. Men onekligen blev jag sugen på ett par, även om det inte alls är mig stil, men fender får det alltid att rycka i "vill ha tarmen"
Citera
2008-02-29, 23:59
Medlem
No_Remorses avatar
Nej dom vart ingen höjdare, Fender ska nog hålla sig till att göra guror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in