Om du använder flashbacks lilla sökfunktion så får du typ träffar på 226st trådar som i något inlägg åtminstone innehåller ordet Kratom. Sen om man letar lite nogrannare så hittar man flera trådar om t ex enbart doseringar, skillnad mellan olika strains, interaktioner med andra substanser m fl.
Ännu en tråd om Kratom behövs inte...
*Dos beror ju alldeles på vilken form av Kratom du har. Är det 15x extrakt? I så fall så är det väl rekomenderat med mellan 2-3g vilket motsvarar ungefär 2 kryddmått, tror ett kryddmått väger 1,3g eller nåt sånt.
*Angående intag så är det egentligen bara att svälja och se glad ut, allt ska ner, sump och rubbet. Vill man kan man göra té eller blanda pulvret i juice för att slippa smaken.
Kanoners. Hänt flera gånger att jag mått bättre dagen efter än under påverkan. Dock är substansen vätskedrivande så antar att en mild baksmälla alá alkohol är möjlig. Men det är inte svårare än att dricka lite vatten liksom.
När man gör te på tex Kratom Premium Thailand som jag har i det här fallet, ska man dricka det med bladen och hela köret? Eller är det bättre att röka det?
Jag har aldrig hittat något vettigt svar i någon tråd på min fråga.
När man gör te på tex Kratom Premium Thailand som jag har i det här fallet, ska man dricka det med bladen och hela köret? Eller är det bättre att röka det?
Jag har aldrig hittat något vettigt svar i någon tråd på min fråga.
Röka är i alla fall bortkastat. De gånger jag kört på vanliga blad och inte extrakt har då allt fått åka ner i kistan. Går väl att mixa med nån juice om smaken blir för hemsk...
Röka är i alla fall bortkastat. De gånger jag kört på vanliga blad och inte extrakt har då allt fått åka ner i kistan. Går väl att mixa med nån juice om smaken blir för hemsk...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!