2008-03-01, 00:08
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Lägg 5 snus i vatten och drick sedan vattnet, sägs vara dödligt.

Tror inte du skulle få ner det vattnet. Har lagt använda snus i tomma burkar som jag råkat dricka av någongång, och det är totalt vidrigt. Får kväljningar direkt.

Är det koksaltet som är farligt då eller?
Citera
2008-03-01, 14:15
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Lägg 5 snus i vatten och drick sedan vattnet, sägs vara dödligt.
Tror inte du skulle få ner det vattnet. Har lagt använda snus i tomma burkar som jag råkat dricka av någongång, och det är totalt vidrigt. Får kväljningar direkt.

Är det koksaltet som är farligt då eller?

kanske bara är en myt, men det sägs att det finns folk som äter lös med sked. och pallar man med det så lär man klara av att dricka lite vatten
Citera
2008-03-01, 14:42
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
kanske bara är en myt, men det sägs att det finns folk som äter lös med sked. och pallar man med det så lär man klara av att dricka lite vatten

Även om man klarar av att svälja det så klarar magen inte av att behålla det.
Citera
2008-03-02, 03:49
Medlem
Täcka kroppen med nikotinplåster och sedan tugga och svälja nikotin-resoritabletter lär ge dig en ganska rejäl överdos.
Citera
2008-03-02, 05:33
Medlem
Kanzlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Har funderat på detta ett tag. Om man köpte sig några dosor strong cut snus, och stoppade käften så pass full att man behövde ett sugrör för att få in luft, och sedan fyllde diverse andra områden med snus t ex armhålor, prutten, förhuden, öronen,näsan, naveln you name i.... Och sedan så sträckrökte man cigg på cigg med djupa halsbloss.

Skulle man kunna överdosera nikotin så att det vart dödligt? Att framställa ren nikotin och injecera räknas självklart inte, nu pratar vi överdos med endast snus och cigg.

Det är nog inte möjligt. Om du däremot injicerar rent nikotin i blodet kan du lätt ta en överdos och dö.
Citera
2008-03-02, 11:56
Medlem
This_is_me_s avatar
Ja, det är möjligt att dö av en överdos av nikotin. Jag finner det inte nu, men det stod i en tidning för inte allt för länge sedan, att det var någon som ätit lössnus och dött.
Citera
2008-03-03, 14:24
Medlem
Sweemans avatar
Citat:
Har funderat på detta ett tag. Om man köpte sig några dosor strong cut snus, och stoppade käften så pass full att man behövde ett sugrör för att få in luft, och sedan fyllde diverse andra områden med snus t ex armhålor, prutten, förhuden, öronen,näsan, naveln you name i.... Och sedan så sträckrökte man cigg på cigg med djupa halsbloss.

Skulle man kunna överdosera nikotin så att det vart dödligt? Att framställa ren nikotin och injecera räknas självklart inte, nu pratar vi överdos med endast snus och cigg.

så sant som min kompis som stoppa upp en paj i överläppen, 2 portionsnus i underläppen, 3 nikotinplåster och tog ett bloss cigg som sluta med att han fick åka ambulans
Citera
2008-03-03, 23:25
Medlem
Zairas avatar
Citat:

tror man svimmar innan man dör, och jag tror man åker med ambulans. men bortsett från ambulans och folk som kan hjälpa så borde man nog kunna ta död på sig med tillräckligt mycket nikotin som man slipper "anstränga sig för att få in det i kroppen", alltså plåster, snus osv.
Citera
2008-03-05, 10:20
Medlem
Shiloos avatar
Jao, överdosera på nikotin är möjligt, nikotin är juh i princip ett gift som bland annat används som bekämpningsmedel osv.

Problemet är att du lär kaskadspy innan du kommer att nå dödligfaktor om du försöker överdosera på tobaksprodukter.
Citera
2008-04-09, 20:02
Medlem
Varför skulle man vilja överdosera? Låter bara korkat.
Citera
2008-04-10, 01:06
Medlem
psi807s avatar
Fanns något fint recept i Anarchist Cookbook om jag inte missminner mig, någon sörja av tobak som man kunde hälla i kaffe. Det där med snus i dryck är jag skeptisk till, har visserligen bara druckit Coca Cola med 3 portionssnus i. Visst, smakade lite märkligt men var inga problem att behålla i magen och kändes dessutom inget vad jag tänkte på.
Citera
2008-04-10, 09:01
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MXZ
Varför skulle man vilja överdosera? Låter bara korkat.

Varför skulle man någonsin vilja överdosera någon drog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in