• 1
  • 2
2008-02-28, 14:18
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Jag håller med Nemesis1 helt klart, Det är ju inget ovanligt att Kodein inte biter på vissa, Man att han skulle vara "immun" mot andra droger låter bara absurt.
Citera
2008-05-22, 16:47
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
hejsan!
Min vän har rökt cb runt 10 gånger (grapefruit och svart afghan) spliff, pipa, bong.. Han har inte blivit stukad någongång, han har också käkat 120mg kodein utan att få resultat.. Och så åt han 2 noccar i helgen utan att ens bli trött.. Hans hår går inte att färga heller ^^.. Är det nå fel på karln? Mvh

Haha, din kompis. 120mg kodein Kanske lite gammal tråd men du skrev väl i någon annan tråd att du skulle prova 120mg kodein, hur gick det med det? Äh, du svarar säkert inte på vad jag skrivit här. Jag tror inte du hinner det innan du blir bannad för efterfrågan du skrev i opiat- och övriga droger-forat.
Citera
2008-05-22, 21:19
Medlem
sthlmnights avatar
Jag får ingen effekt heller av kodein. Köpte på mig 50-100 perduretas (50mg kodein) för några år sedan. Testade lite lägre doser först ett tag men fick ingen effekt.
Slutligen gick jag upp till 8st, alltså 400mg. Ingen effekt! Bara de klassiska biverkningarna, främst enormt illamående och problem med magen.
Tror jag saknar enzymet? Gör aldrig om det, fan va dum jag va. Spolade ner det som fanns kvar efter den upplevelsen.

Papaver Somniferum känner jag dock av
Citera
2008-05-22, 22:26
Medlem
vådkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
tack för alla snabba svar..

självklart så tror inte jag heller att han är immun mot alla droger hehe..

ska jag låta honom röka 10 gånger till eller ge han 1g svart afghan o röka upp?
jag blir råstenad av affen, fattar inte varför han inte känner ett piss :<

ge honom lite oralt då märker du om röktekniken är helt fel. har vart med om folk som bara tagit munbloss och inte fått effekt.
Citera
2008-05-23, 00:12
Bannlyst
Alla droger är ju varierande hur pass potent de verkar på de som tar dem.. Alkohol är grymt potent i min värld och vissa blir bara lite sömniga och gillar inte skiten nåt vidare.. Jag tror att det har med hjärnans kemi att göra..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in