Citat:
Ursprungligen postat av Cybertron
Satt och läste det här och började sedan undra: hmm vem är det som har skrivit det är flummeriet. Såg sedan namnet
Krafse o log
Kan du inte beskriva vart stället exakt ligger istället för att vara sådär hemlig? Låt oss säga att det stället är lite konstigt. Skulle det inte vara värt om det stället blev undersökt av fler folk än bara dig? Och om det nu händer så mkt konstigt där, konstiga ljus o blixtar o 25kilos sniglar o allt, hur svårt kan det vara att åka dit o fota lite då?
Kanske är jag som bara fantiserar? Äh jag vetefan alltså, jag minns nog fel och överdriver som fan.
Men något skumt tror jag det är med platsen. "Snigeln" eller vad fan det var såg jag. Det var mycket märkligt och skrämmande, som om jag helt plötsligt började drömma och blev hypnotiserad av varelsen, jag glömde även av att jag körde så mopeden dog nästan då jag inte tänkte på att koppla. Jag vaknade upp ur hypnosen när hunden (det var alltså hunden som var snigeln) hoppade upp och skällde mig i ansiktet. Och det försegick en massa ljusfenomen och konstigheter, kändes ibland som om tiden klipptes ihop och bildade ett hack typ.
Jag skulle kunna ge en vägbeskrivning om jag minns vafan stället hette.

Ska se om jag kan hitta det på eniro. Det ligger iaf relativt nära ett kapell, måste väl finnas en kyrkogård i närheten då men det minns jag inte nu.
Edit: Det heter Haratången och ligger strax utanför Örby. Det finns som sagt ett kapell där och man åker in på den vägen, (från Örby svänger man alltså in åt vänster när man ser kapellet) vet ej vad vägen heter men det finns bara en väg där vad jag minns. Ska vara en busshållplats precis innan infarten också.
Om du är på rätt väg så ska det vara en nedförsbacke som går i krökt mestadels åt vänster och när man kommer till en skylt på höger sida (extremt svår att se från detta hållet p.ga placeringen) där det står Gunnerhulu (roligt namn, jag vet

) så är man exakt där alla konstigheter har skett. Gunnerhuluskylten ska vara placerad vid infarten till en grusväg som går in i skogen. Gunnerhuluvägen (grusväg) ska vara åt höger och är skarpt vinklad från detta hållet. Och "konstighetsplatsen" är precis vid grusvägens in/utfart och runt omkring på asfaltsvägen där du kommer ifrån. Hoppas ni fattar nåt, är inte så bra på vägbeskrivningar. :/