2008-02-26, 21:01
Medlem
jaeger-s avatar
Tjena. Skulle relogga på wow precis, blir slammad i ansiktet med en "Temp suspended" skyllt.

Kan inte kolla mailen av olika anledningar varför jag är bannad.
Har bara spelat 3 dagar sen jag köpte nytt gamecard haft litet uppbehåll innan.
Detta har jag gjort:
Dag1: Sa att ens namn stod för "Retard" i /2.
Dag2: Startade nytt 3v3, lovade att en som skulle hjälpa oss i början skulle ha 30% played islutet på veckan men vi spelade tills han hade 20%, från 1500-1820 rating första dagen.
Dag3: Frågar GM om jag kan byta mitt shadow arena gear till healing, han sa nej och "Good luck whereever you go" jag svarade "Straight to warhammer online, good bye."

Vad tror ni jag är bannad för?
2008-02-26, 21:03
Medlem
Randomizers avatar
2) & 3) blir man inte bannad/suspended för iallafall. Möjligtvis 1), borde max leda till 24h suspension..
2008-02-26, 21:11
Medlem
jaeger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomizer
2) & 3) blir man inte bannad/suspended för iallafall. Möjligtvis 1), borde max leda till 24h suspension..

Mm, antog att det var det. Men jag reportade en som kallade mig massa saker som var värre än retard. Han var online hela dagarna efteråt så man börjar ju fan undra.
2008-02-26, 21:16
Medlem
Var glad för att du är bannad och ut i friska luften !
2008-02-26, 21:19
Medlem
Dr_knass avatar
Du verkar vara en hjärtlös typ som lätt kan slänga ut sig skit mot andra spelare. Troligtvis har du sagt något nedlåtande till någon annan spelare utan att lägga märke till det eftersom det går på mekanik samt att du är för självupptagen för att finna empati för att förstå hur den du sårade skulle kunna känna, eller helt enkelt bara uppträtt opolitiskt inkorrekt.
2008-02-26, 21:20
Medlem
jaeger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexell
Var glad för att du är bannad och ut i friska luften !

Bannad från utomhus också.:P

Och nej är ingen hjärtlös typ, försökte överdriva det hela för att det skulle låta troligare.

Han jag kallade retard brukar jag skoja med, säker på att han inte tog illa upp.
Han som fick under 30% fick 29%, det var av en misskalkulation.
2008-02-26, 21:22
Medlem
Megalomanias avatar
Hur ska vi veta varför du är bannad? Fråga på ett officiellt forum i stället.

Dessutom finns det mängder av WoW-trådar redan så har du något annat du vill prata om kan du ta det i en av dessa.

Låst.

/ Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in