• 1
  • 2
2008-02-26, 14:55
Medlem
nollans avatar
Alltså, who gives a fuck egentligen...?
Citera
2008-02-26, 15:03
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Nej, men jag förstår om du blev upprörd över att kallas "sosse".

Det är bara en myt att Flashback består av hundratusentals användare som bara råkar logga in på olika tider på dygnet - och du har svalt den med hull och hår!

Verkligen direkt när du gick upp? Snacka om abstinens... När går du och lägger dig - klockan åtta på kvällen? Annars kunde du ju ha ställt väckarklockan till midnatt eftersom du framstår som okontrollerat angelägen att logga in...

OT: Varför bytade du avatar? Den gamla gillade jag skarpt!
Jag hade loggat in kl 0:01 om min dator hade varit påslagen, men nu hade ngn av barnen stängt av den så den fick så förbli.
Loggade in först nu 14:30...

Du (Jimi Hendrix) är ju bara ute efter att provocera och det försöker du inte dölja heller, men jag tror nog att du ger dig på fel gubbar, Carl Hamilton har jag sett mycket av här på FB och låter sig inte provoceras så lätt, speciellt inte av färskingar som oss.
Citera
2008-02-26, 16:17
Medlem
Tror det var ungefär 2564 personer inloggade igår som mest (eller rättare sagt idag när forumet öppnade igen).

Edit.
Citera
2008-02-26, 16:56
Medlem
Stormorfars avatar
Försökte logga in nån minut över 00.00 men kom inte in, sen 00.30 gick det
Tur att det gick att gå in på flashbacktrådar på dagen ändå med googles "cache-funktion"
Citera
2008-02-26, 21:36
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat.

//Mod
Citera
2008-02-26, 21:57
Medlem
Dziobeks avatar
När jag loggade in vid 00:00 så var det 5 personer inloggade, men sen så kraschade det och gick inte o komma in på några minuter.
Citera
2008-02-26, 22:49
Medlem
Dennos avatar
Har för mig att någon sa runt 2000 pers.
Citera
2008-02-26, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Har för mig att någon sa runt 2000 pers.

Det var definitivt över 2400, om det nu spelar nån roll.
Citera
2008-02-27, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Nej, men jag förstår om du blev upprörd över att kallas "sosse".

Det är bara en myt att Flashback består av hundratusentals användare som bara råkar logga in på olika tider på dygnet - och du har svalt den med hull och hår!

Verkligen direkt när du gick upp? Snacka om abstinens... När går du och lägger dig - klockan åtta på kvällen? Annars kunde du ju ha ställt väckarklockan till midnatt eftersom du framstår som okontrollerat angelägen att logga in...

OT: Varför bytade du avatar? Den gamla gillade jag skarpt!
Tjaba!
För det första: Jag gick och la mig 23.00

För det andra: Jag gick upp 6.00 (inte frivilligt kan tilläggas!)
Så jag skrev ett inlägg ca kl 6. Men det var egentligen bara pga att jag var tvungen att sätta på datorn för en annan anledning, och sen kom på en sak jag skulle skriva... Så SÅ desperat anser jag mig inte vara. Hade ingen abstinens under dygnet, bara skönt att slippa häcka här

För det tredje: Vilken tidigare avatar? Har haft såå många.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in