Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Jag tvivlar starkt på att det skulla ta endast 50 månder för ett svart hål att feeda upp sig om det nu går riktigt åt helvete. Och det handlar inte om "Total destruction" år 2012 utan mest om något som kommer förändra världen lite, förmodligen ett såkallat polskifte.
Ja det kanske tar mer tid, men jag förstår inte varför dom här forskarna håller på och står och ljuger att dom har BEVIS på att ingenting kan hända, visst dom kan experimentera med sig själva det är deras problem, men när dom ska spela rysk roulet med hela mänskligheten så går dom för långt, det dom försöker göra är att skapa ett nytt universum, att ha chansen att få vara gudar, dom skiter i om hela mänskligheten går under, det enda dom bryr sig om är att hela världen förändras till en helt annan värld, vem vet, det kanske skapas ett nytt universum och en ny tidsera efter det här, vi vet inte ett skit hur det kan gå och borde inte mixtra med det.
Citat:
Ursprungligen postat av nnc
Som taget ur Contact
Så, antar att du är redo att göra som Jake Busey gör i filmen då? Jag menar, du har ju chansen att bli en hjälte, en martyr

om det skulle vara det som krävs för att rädda mänskligheten så skulle jag aldrig tveka på att offra mig för att förstöra maskinen, jag och ALLA andra kommer ju ändå att dö OM maskinen snear, hellre dö med tanken att man gjort något bra än att dö som en i mängden