för att kunna bränna vissa filer behöver min nero uppgraderas (eftersom den är ett år gammal), och då vill dom ha serienumret. Problemet är att jag inte har nåt serienummer, det står inte på skivan och inte på omslaget heller.
Finns det nåt sätt att ta reda på det genom att stoppa in installations-skivan eller går det att uppgradera utan fylla i serienumret?
känns meningslöst att avinstallera programmet och söka efter en gratis nedladdningsbar senaste version istället, tror inte heller det finns gratis.
Kör du XP är väl version 6.6 den senaste som fungerar. Version 7, 8 eller 9 är ju bara bloatware. Har inte hittat något som inte 6.6 klarar av ? Vad är det du försöker bränna som kräver en nyare version.
nu vet jag problemet. Den behöver Multimedia Channel...skulle bränna en dvd nyss och den krävde det för att kunna koda om den...konstigt nog kan den inte alls videofiler längre, den behöver en fullständig version av Nero.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!