Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-24, 10:02
Bannlyst
Hej!

Nyss inkonsekvenskontrollerades C: hos mig, den tog bort några saker. Nu sedan efter att Windows XP har laddat så står datorn kvar på samma ställe hela tiden, skärmen är svart.

Hjälp uppskattas verkligen,
//0035
Citera
2008-02-24, 10:09
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0035
Hej!

Nyss inkonsekvenskontrollerades C: hos mig, den tog bort några saker. Nu sedan efter att Windows XP har laddat så står datorn kvar på samma ställe hela tiden, skärmen är svart.

Hjälp uppskattas verkligen,
//0035

Hmm.. att skärmen är svart ska inte spela någon roll, min är grå, med foten något mörkare. Men, det bästa är om du kopplar urr kablarna och flyttar datorn dit du vill ha den istället.
Ett vanligt fel är att man tror att efter inkonsekvenskontrollering och uppstart av XP så ska datorn automatisk flytta sig till ett nytt bättre ställe. Men nej, den bör stå på samma ställe hela tiden så länge du inte själv flyttar den.

Lycka till!
Citera
2008-02-24, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Hmm.. att skärmen är svart ska inte spela någon roll, min är grå, med foten något mörkare. Men, det bästa är om du kopplar urr kablarna och flyttar datorn dit du vill ha den istället.
Ett vanligt fel är att man tror att efter inkonsekvenskontrollering och uppstart av XP så ska datorn automatisk flytta sig till ett nytt bättre ställe. Men nej, den bör stå på samma ställe hela tiden så länge du inte själv flyttar den.

Lycka till!

glömt morron-dosen?
Citera
2008-02-24, 10:51
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffe15
glömt morron-dosen?

Ja "morron-dosen" står kvar på samma ställe hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in