2008-02-29, 20:05
Bannlyst
jag skrev "hitta på lite bull shit propaganda som ni gör och lura er själva som ni gör så känns det bättre..."

turken svarar....

Citat:
Ursprungligen postat av Sazci
Fyfan va skönt, på 8 dagar, 237 terrorister mindre.

hahaha, ironi på hööööööööööög nivå
2008-02-29, 20:07
Medlem
Låt turkarna vara, de har ändå inget vettigt att komma med.
Fiasko säger jag bara.. fiasko...
2008-02-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theo00
Avslöja dig själv vart du e ifrån! Du e Kurd 10000%
Finns tyvär inget att avslöja ,, jag är inte Kurd men jag är Blatte,, spelar det nån roll vad vi är

PS: Talabani och PKK har inte varit världens bästa allierade,, så du har nog fel,, det är isåfall Barzani du talar om

Mvh Jack
2008-02-29, 20:10
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBSk
1: Kurdistan har funnits men det var längesen
2: Isåfall försvarade Serberna sina gänser och därmed var det brättigad att dom utförde etnisk rensning och våldtäckter på er och Albaner???
3: Vem fan bryr sig vad ni Bosniaker gör,, du är nog för ung för att veta men dom Mujahedin krigare som ställde upp för att hjälpa ER när ni höll på att krossa sönder av serber så var många av dessa Mujahedin krigare KURDER som var främst Fejli kurder från Iran din Otacksamma skit
Patetisk att man kan vara som ovetande om sin egen historia

Mvh Jack

Okej? Något jag missat.. haha.

Kurder som turkar, båda är folk.
2008-02-29, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Partizan
Aa, sen kokade dem barnen och la på grillkrydda och käkade dem. Edt kommer jag ihåg, min bästa kompis blev käkad av en PKK:are.

Hade du bott och levt där nu i ditt område så hade du antigen putsat skor eller gått på gatorna och sålt plastpåsar eller lidit av den kurdiska inrikes politiska rörelsen. Sitt inte och gnäll vad glad att du e här som många andra kurdar drömmer om där nere för att bara de ska komma bort där ifrån av den kurdiska politiska rörelsen, skyll inte bara på oss turkar ni kurdar kan inte ens sköta er själva...Visst ere sanningen men erkänn det eller så vill du soppa den under mattan, Jag vet redan sanningen och allt som pågår därnere så du behöver babla bullshit

Kom ihåg också kurdar har aldrig haft ett enskildig och sjävständigt land ni har bara varit folkgrupper här o där men aldrig ägt landet o ni kurder idag är bara reserv av de kurder som levde förri tiden så beter er som människor så får ni bo kvar i de länderna som ni är ursprnliga annars kmr ni bli kickad !
2008-02-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosnie
Okej? Något jag missat.. haha.

Kurder som turkar, båda är folk.

Svarade på semkOs inlägg därav snacket om Bosnien

Ja jag håller med,, folk som folk

Mvh Jack
2008-02-29, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theo00
Jag hatar Turkiet och spottar på Ataturk.

Vad babblar du om? Läs en tidning eller två och återkom när du vet lite om politik.
2008-02-29, 20:19
Bannlyst
på 8 dagar, 237 terrorister!!!

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/arti..

Sen står det "PKK hävdar att gerillan dödat över 100 turkiska militärer." eller kanske de har skjutit på stackade får och kosar och åsnor som de tror det har varit soldater HAHAHAHAH
2008-02-29, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Partizan
Vad babblar du om? Läs en tidning eller två och återkom när du vet lite om politik.

Citaterat och redigerat så att det e jag som har sagt så, skaffa dig ett liv din falska kurde utanland
2008-02-29, 20:22
Bannlyst
Vi kan bara spekulre i hur många som dött, eftersom ingen av oss varit där. Tycker det är ganska patetiskt och diskutera döda - eftersom INGEN av oss vet!!
2008-02-29, 20:22
Bannlyst
"geliörum köpeklär geliörum köpeklär" ropar det kurdiska folket!

ANKARA, Turkey: Defense Secretary Robert Gates said Wednesday that Turkey should remove its troops from northern Iraq in the next few days, sending a strong message that U.S. patience is running out on the operation targeting Kurdish insurgents.

http://www.iht.com/articles/ap/2008/02/27/america/Gates.php

ni håller på bli av med eran hallick, så fort hallicken tröttnat på sin luder, får du se vad vi ska göra när det är på lika villkor...

ni har haft alllllllllllllllllllt i 100 år, vapen, makt, förtryck, miljoner ÅSNER som dig som gör vad fascist generalerna säger; mördar civila, barn, kvinnor äldre ändå har ni inte lyckats göra ett shitttt mot osssssssssssssssss.....

VI SKA SÄTTA TURKIET I BRAND OM NI INTE SLUTAR VARA FASCISTER. vi är överallt o ni vet inte vem som e fienden, babbla på med det din pappa säger, jag ahr lite förhoppning att människor blir botade från fascismen!
Senast redigerad av the_rock! 2008-02-29 kl. 20:24.
2008-02-29, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av the_rock!
ANKARA, Turkey: Defense Secretary Robert Gates said Wednesday that Turkey should remove its troops from northern Iraq in the next few days, sending a strong message that U.S. patience is running out on the operation targeting Kurdish insurgents.

http://www.iht.com/articles/ap/2008/02/27/america/Gates.php

ni håller på bli av med eran hallick, så fort hallicken tröttnat på sin luder, får du se vad vi ska göra när det är på lika villkor...

ni har haft alllllllllllllllllllt i 100 år, vapen, makt, förtryck, miljoner ÅSNER som dig som gör vad fascist generalerna säger; mördar civila, barn, kvinnor äldre ändå har ni inte lyckats göra ett shitttt mot osssssssssssssssss.....

VI SKA SÄTTA TURKIET I BRAND OM NI INTE SLUTAR VARA FASCISTER. vi är överallt o ni vet inte vem som e fienden, babbla på med det din pappa säger, jag ahr lite förhoppning att människor blir botade från fascismen!

Jaa men din Kurd det e usas politiker som får er kurder och bli lurade. ni blir bara lurad och lurad gång på gång sluta o röv slicka usa, vi e inte helt intresserad av dessa information som handlar om att de gör bra för kurder. För det e redan planerad att Kurder ska UTROTAS TOTALT!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in