Citat:
Ursprungligen postat av joker
Altså jag har full förståelse för att den enes frihetskämpe är den andres terrorist. Inga problem kompis. Jag skulle troligtvis göra samma sak i din situation. Jag bara tycker det verkar dumdristigt att skryta med att man begår ett ganska grovt brott som ett antal somalier i Rinkeby blev gripna för under spektakulära former.
tror du jag bryr mig!?!?! för det första du verkar trivialisera att över miljonen av mitt folk blivit mördade, plundrade och våldtagna under de senaste hundra åren. det kan man förstå eftersom du levt i en bubbla här och itne fått uppleva förtryck och våld där nere. hade du upplevt en promille av vad jag upplevt hadedu hållt käften!
åk ner till turkiet och säg ge kurderna mänskliga rättigheter får du se hur de behandlar dig... kolla gärna på några av de videos som vi postat av fredliga demonstrationer och vad som händer våra bröder och systrar där nere, kan länka om du vill...
för det sista,jag kan aldrig mer återvända dit ner, svenska säkerhetsapparaten kan kolla hur mkt de vill, jag står för vår folks kamp till 100 % och gör allt i min makt dagligen för att göra det lilla jag kan.
snälla jämför inte mig med några pengar tvättande wannabe somalietalibaner när du inte vet bättre!
Fight the facsist system!