2008-02-23, 18:06
Medlem
SlaveMasters avatar
Hej, jag har laddat ner teo trafikskola 2008 i vista och försöker mounta den med alcohol 120%, men under installationen får upp följande felmedelande:

"Installer har inte behörighet att ändra den här filen: \Trafikskolan TEO.lnk" "Det gick inte att skriva värdet på nyckeln \Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppPath s"

Nån som vet hur jag kan lösa det här?

Tack på förhand.
Citera
2008-02-23, 18:58
Medlem
Testa att högerklicka på programmet och välja "kör som administratör", kan ibland funka...
Citera
2008-02-23, 19:01
Medlem
SlaveMasters avatar
Det är just det som är problemet, jag har laddat ner den som torrent och försöker mounta, hittar inte "kör som administratör alternativet".

Tack för svaret.
Citera
2008-02-23, 20:22
Medlem
SlaveMasters avatar
Ingen mer som kan ge någon förslag?
Citera
2008-02-23, 20:50
Medlem
Pröva att öppna CDn och högerklicka på Setup.exe eller Install.exe filen och klicka därefter på Kör som Administator
Citera
2008-02-23, 21:28
Medlem
SlaveMasters avatar
Finns inga såna alternativ när man högerklickar.

Fan det här funkade utan problem på Xp...jävla skit vista
Citera
2008-02-24, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaveMaster
Finns inga såna alternativ när man högerklickar.

Fan det här funkade utan problem på Xp...jävla skit vista

För mig fungerar programmet utmärkt. Det jag funderar är om det här är ett tillräckligt bra program för att lyckas ta körkortet. Jag har gjort 3 sånna där slutprov och om nu Vägverkets prov ser ut så där så verkar de inte särskilt svårt. Jag har inte läst körkortsboken och klarade på första testet 57 av 65 rätt. Är teoriprovet verkligen så lätt som det är i TEO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in