2008-03-07, 17:08
Medlem
Neffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
Det är en svensk film kompis

Med andra ord, Intresset för att ladda upp svenska CAMs är inte stort. Brukar alltid få vänta tills DVDn släpps innan vi får tag på den online. (Googlar ni efter den så kommer den komma upp på flera torrentsidor, men dom har den egentligen inte utan använder den för att locka dig att betala en "ONE TIME FEE" till en adult-site, som sedan resulterar i personlig konkurs. Avrådes)

Jag tror verkligen på den här filmen, men det kanske är för att jag har så enkel humor och tycker sällan att saker och ting dras ut för mycket, kommer garanterat skratta en del. Morgan Pålsson är klockren!
Citera
2008-03-07, 17:18
Medlem
larvids avatar
tack så mycket för det svaret försökte några länkar, men dom ledde som sagt ingenstans! tror inte att den blir utdragen, och sitter just nu å kollar på family guy när peter ojjar sig över sitt knä i fem minuter, så jag borde klara mig!
Citera
2008-03-07, 17:20
Medlem
Neffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larvid
tack så mycket för det svaret försökte några länkar, men dom ledde som sagt ingenstans! tror inte att den blir utdragen, och sitter just nu å kollar på family guy när peter ojjar sig över sitt knä i fem minuter, så jag borde klara mig!

Haha, började tokskratta bara av att tänka på den scenen.

Tror du och jag har samma tråkiga humor
Citera
2008-03-07, 17:36
Medlem
freedom291s avatar
Den bästa klippet tycker jag är när han är på p4.
Så jävla roligt "men om man inte vet att thailand är ett land så kan man knappt sätta på en radio"
http://www.youtube.com/watch?v=DhjNi...eature=related
Citera
2008-03-08, 13:57
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freedom291
Den bästa klippet tycker jag är när han är på p4.
Så jävla roligt "men om man inte vet att thailand är ett land så kan man knappt sätta på en radio"
http://www.youtube.com/watch?v=DhjNi...eature=related

Det där är inte "Morgan Pålsson - världsreporter" utan "Itzhaks julevangelium".

Jag blev positivt överraskad, läste recesionerna innan och där fick den ju dålig kritik. Men absolut en av dom bättre svenska filmerna, jag fick iaf vad jag betalade för, bli underhållen i 1 timme och xx minuter.
Citera
2008-03-08, 15:59
Tycker filmen var riktigt kul faktiskt... Hyser STORT hat mot svensk film annars med ett undantag på 2-3 filmer men denna tycker jag var rolig. Gillar den sortens humor så hade väl tur
Citera
2008-03-08, 20:51
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Det där är inte "Morgan Pålsson - världsreporter" utan "Itzhaks julevangelium".

Jag blev positivt överraskad, läste recesionerna innan och där fick den ju dålig kritik. Men absolut en av dom bättre svenska filmerna, jag fick iaf vad jag betalade för, bli underhållen i 1 timme och xx minuter.
ja de vet jag, men ville bara lägga ut en länk från hipp hipp där han är med som jag tycker är bra.
Citera
2008-03-16, 01:35
Medlem
Har HippHipp säsong 1, 2, paw rihktitt (live), Itzhaks julevangelium och diverse extra material, + metro jets singel "the morning show" som är introt till säsongerna. MEN till julevangeliet har Metro Jets gjort "jingle jangle christmas" men får inte tag i den någon stans Om nån har den skriv gärna ett pm eller så!

OTp: Såg filmen på bio och det kritikerna skriver får mej att må illa
Sällan har jag skrattat så mkt (Monty Python kanske?) till en film som denna! En av dem allra skönaste karaktärerna påkommna, se den innan det är försent!
Citera
2008-03-16, 12:55
Medlem
slipZens avatar
Anus.

Gillar Hipp-Hipp skarpt, även just Morgan Pålsson men det här höll inte alls tycker jag. Vissa roliga skämt som man skrattar en hel del åt men funkar INTE som långfilm,

Inte värt pengarna.
Citera
2008-03-16, 13:19
Medlem
ensiferums avatar
Sjukt kul film! Älskade den grovt! Rekommenderas, se den på bio istället för att vänta
Citera
2008-03-16, 14:14
Medlem
Panzerbat.s avatar
Det enda riktigt roliga var ju i början då

Citera
2008-03-16, 18:26
Medlem
Mandic!s avatar
Jag trodde att filmen skulle bli hyfsat fiasko, om man skulle tröttna på samma budskap och skämt från hipphipp-sketcherna. Men jag blev positivt överraskad då den var mycket rolig och bra. Rekommenderas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in