Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men igår kväll bestämde jag mig själv om att drömma om en viss person. Jag sa flera gånger till mig själv att "inatt ska jag drömma om M****, inatt ska jag drömma om M****" och precis som jag ville så drömde jag hela natten om denna person. Jag tror inte att man kan kalla detta en lucid dröm för jag var inte medveten om att jag drömde. Men vad skulle man kunna kalla detta? =)
Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men igår kväll bestämde jag mig själv om att drömma om en viss person. Jag sa flera gånger till mig själv att "inatt ska jag drömma om M****, inatt ska jag drömma om M****" och precis som jag ville så drömde jag hela natten om denna person. Jag tror inte att man kan kalla detta en lucid dröm för jag var inte medveten om att jag drömde. Men vad skulle man kunna kalla detta? =)
Om du håller på med "Lucid Dreaming" så tror jag man skulle dra det under auto-suggestion.
Ja, jag håller faktiskt på med Lucis dreaming till och från. Har drömt om det jag bestämt mig för på kvällen igen, men det höll dock inte i sig lika länge som första gången.
Det sista man tänker på kan man drömma om, kom ihåg en gång när jag blev förälskad i en tjej (hon är min flickvän nu och kunde inte sluta tänka på henne när jag skulle sova. Sluta med att jag drömde om henne såklart