2008-02-22, 17:33
Medlem
BBollplankets avatar
Hej!

Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men igår kväll bestämde jag mig själv om att drömma om en viss person. Jag sa flera gånger till mig själv att "inatt ska jag drömma om M****, inatt ska jag drömma om M****" och precis som jag ville så drömde jag hela natten om denna person. Jag tror inte att man kan kalla detta en lucid dröm för jag var inte medveten om att jag drömde. Men vad skulle man kunna kalla detta? =)
Citera
2008-02-23, 15:21
Medlem
Kanzlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBollplanket
Hej!

Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men igår kväll bestämde jag mig själv om att drömma om en viss person. Jag sa flera gånger till mig själv att "inatt ska jag drömma om M****, inatt ska jag drömma om M****" och precis som jag ville så drömde jag hela natten om denna person. Jag tror inte att man kan kalla detta en lucid dröm för jag var inte medveten om att jag drömde. Men vad skulle man kunna kalla detta? =)

Vanlig dröm?
Citera
2008-02-23, 17:52
Medlem
BBollplankets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanzler
Vanlig dröm?

Ja, man skulle nog kunna säga vanlig dröm men det är mer vad det kallas när man bestämmer vad man ska drömma om...
Citera
2008-02-24, 04:33
Bannlyst
Citat:
Ja, man skulle nog kunna säga vanlig dröm men det är mer vad det kallas när man bestämmer vad man ska drömma om...
Testa igen då. Återkomm med resultat.
Citera
2008-02-24, 04:34
Bannlyst
Testa igen då och återkomm med resultat.
Citera
2008-03-01, 02:26
Medlem
xallies avatar
Om du håller på med "Lucid Dreaming" så tror jag man skulle dra det under auto-suggestion.
Citera
2008-03-01, 22:41
Medlem
BBollplankets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallie
Om du håller på med "Lucid Dreaming" så tror jag man skulle dra det under auto-suggestion.

Ja, jag håller faktiskt på med Lucis dreaming till och från. Har drömt om det jag bestämt mig för på kvällen igen, men det höll dock inte i sig lika länge som första gången.
Citera
2008-03-01, 22:49
Medlem
kudde1s avatar
Det sista man tänker på kan man drömma om, kom ihåg en gång när jag blev förälskad i en tjej (hon är min flickvän nu och kunde inte sluta tänka på henne när jag skulle sova. Sluta med att jag drömde om henne såklart
Citera
2008-03-02, 00:53
Medlem
Psynovas avatar
Inatt ska jag försöka bestämma mig för att drömma om elefanter på savannen
Citera
2008-03-02, 15:32
Medlem
BBollplankets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psynova
Inatt ska jag försöka bestämma mig för att drömma om elefanter på savannen

Om du verkligen bestämmer dig för att drömma om det kommer du nog det
Citera
2008-03-02, 19:11
Medlem
Psynovas avatar
Citat:
Om du verkligen bestämmer dig för att drömma om det kommer du nog det

Mycket möjligt, men jag lyckades inte haha!
Citera
2008-03-06, 01:27
Medlem
metylfenidats avatar
jag kunde detta förr, dok inte längre.. kunna även när jag ville vakna upp ur drömmen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in