2008-02-22, 01:20
Medlem
Har märkt att baalbots blir mer och mer vanligt på b-net. Därför är min fråga:
Någon som känner till var man kan skaffa en baalbot?
Citera
2008-02-22, 01:24
Medlem
ugglans avatar
edge of nowhere fanns det en sida som hette förut när det fanns folk som fortfarande spelade D2
Citera
2008-02-22, 01:32
Medlem
Känner till den sidan. Står dock ingenting om det där. Började spela igen för ungefär 1 månad sen efter ett uppehåll på 2-3 år Kände för att börja igen för att se om det var lika kul att spela igen
Citera
2008-02-22, 02:05
Medlem
Zebraspankers avatar
D2JSP finns sedan länge, fungerade mycket bra förr. Dock så kostar den pengar nu, vilket är ganska sjukt.
Citera
2008-02-22, 02:45
Medlem
D2JSP bots leder numera med största sannolikhet till BAN. En annan typ av bot används nu, undrar vilken bara,hmmm.
Citera
2008-02-22, 17:46
Medlem
fjöniGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiogurra
Känner till den sidan. Står dock ingenting om det där. Började spela igen för ungefär 1 månad sen efter ett uppehåll på 2-3 år Kände för att börja igen för att se om det var lika kul att spela igen
Om du ska ha en bot.. vad är det då som är kul att "spela?".
Citera
2008-02-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjöniG
Om du ska ha en bot.. vad är det då som är kul att "spela?".
Kan ju vara för att det tar mer än 24 timmar att "mfa", innan man hittar något som är värt att spara. Då har man bättre saker att slösa sin tid på och låta botten vara på några dygn.
Citera
2008-02-24, 14:08
Medlem
fjöniGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax
Kan ju vara för att det tar mer än 24 timmar att "mfa", innan man hittar något som är värt att spara. Då har man bättre saker att slösa sin tid på och låta botten vara på några dygn.
När jag spelade var glädjen när det droppade något brunt / grönt highlvl item som man sen sprang till deckard med..
Men visst, det är säkert lika roligt att ha varit på jobbet och sen kommer hem och ser att man har 30 nya grandfathers...
Citera
2008-02-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjöniG
När jag spelade var glädjen när det droppade något brunt / grönt highlvl item som man sen sprang till deckard med..
Men visst, det är säkert lika roligt att ha varit på jobbet och sen kommer hem och ser att man har 30 nya grandfathers...

Om man redan visste vad alla set/unika saker är och vet procentchansen för hur ofta dom droppas så är det inte roligt att plocka upp sigons armor för 100e gången samma dag. 30 nya grandfathers? Jag använde bot något år när jag spelade och fick mig aldrig en grandfather. Fick en windforce dock.
Citera
2008-02-26, 16:38
Medlem
fjöniGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax
Om man redan visste vad alla set/unika saker är och vet procentchansen för hur ofta dom droppas så är det inte roligt att plocka upp sigons armor för 100e gången samma dag. 30 nya grandfathers? Jag använde bot något år när jag spelade och fick mig aldrig en grandfather. Fick en windforce dock.
Vad är det roliga då ? Som du ser det verkar som att det är lika kul att trycka på en knapp och se om man vinner eller inte..
För mig var det mina blodiga timmar in på morgonkvistarna som gjorde att när jag till slut fick något grymt så hoppade jag i taket av lycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in