2008-02-21, 19:11
Bannlyst
Skrev en bunt inlägg nu för en minut sedan, som tydligen försvann helt. Vad menas med det, vad? Jag kan bara dra slutsatsen att vad det nu var som jag skrev, var alltför knivskarpt formulerat, och att första bästa mod som såg dessa direkt dragit slutsatsen att detta inte var något som vanliga forum-besökare behöver ta del av. Klart man känner sig utpekad som dissident, ni får mig att vilja vomera. Sätt tillbaka inläggen nu.
2008-02-21, 19:14
Medlem
trodde detsamma nyss, men det visade sig bara vara en liten fördröjning
2008-02-21, 19:54
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grinig
Skrev en bunt inlägg nu för en minut sedan, som tydligen försvann helt. Vad menas med det, vad? Jag kan bara dra slutsatsen att vad det nu var som jag skrev, var alltför knivskarpt formulerat, och att första bästa mod som såg dessa direkt dragit slutsatsen att detta inte var något som vanliga forum-besökare behöver ta del av. Klart man känner sig utpekad som dissident, ni får mig att vilja vomera. Sätt tillbaka inläggen nu.
Ja, vad kan man tänka sig?

1) Ditt inlägg var helt OT och raderades därför

2) En liten del av ditt inlägg var OT och du råkade ut för Johnny Vicious som raderade det

2008-02-21, 20:01
Bannlyst
Vi ska snacka sen, Fet-Evert. Inte bara det, din spelevink. Vi ska bli polare. Inom fem till tio års tid kommer vi komma att vid flera tillfällen nostalgiskt dra oss till minnes detta hastiga meningsutbyte, och givetvis också den enda gång du dök upp som gubben i lådan i en av mina trådar helt oombedd och lade ut texten om egentligen ingenting alls. Sedan kommer vi skrocka båda två och därefter gemensamt fokusera på 2013 års forum-troll.

P.S Var är mina forum-inlägg? Satt minst tio minuter med dem, och nu hittar jag dem inte?
2008-02-21, 20:15
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grinig
Vi ska snacka sen, Fet-Evert. Inte bara det, din spelevink. Vi ska bli polare. Inom fem till tio års tid kommer vi komma att vid flera tillfällen nostalgiskt dra oss till minnes detta hastiga meningsutbyte, och givetvis också den enda gång du dök upp som gubben i lådan i en av mina trådar helt oombedd och lade ut texten om egentligen ingenting alls. Sedan kommer vi skrocka båda två och därefter gemensamt fokusera på 2013 års forum-troll.

P.S Var är mina forum-inlägg? Satt minst tio minuter med dem, och nu hittar jag dem inte?
Du kommer nog att minnas mig som den där hjälpsamme killen som ställde upp när du som mest behövde det

Men för att fokusera lite på själva kärnfrågan; i vilket delforum skrev du? Var det här i Flashback eller var det något annat delforum? Moderatorerna har tyvärr inte tid att skicka pm så fort de raderar inlägg, men det brukar gå bra att skicka pm till valfri moderator i forumet och fråga. Jag gissar på att mer än 90 procent av alla inlägg som raderas, tas bort på grund av OT.
2008-02-21, 20:20
Medlem
Snövits avatar
Skicka PM till mod i det forumet som inläggen försvann i så får du en förklaring.
2008-02-21, 20:30
Bannlyst
Tror det är något fel i databasen. DLERA av mina inlägg försvann igår, det skal även nämnas att dom absolut inte på något sett gick offtopic.
2008-02-21, 20:32
Moderator
tobess avatar
Citat:
0.6. Frågor om låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM

*klick*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem