Citat:
Ursprungligen postat av grinig
Vi ska snacka sen, Fet-Evert. Inte bara det, din spelevink. Vi ska bli polare. Inom fem till tio års tid kommer vi komma att vid flera tillfällen nostalgiskt dra oss till minnes detta hastiga meningsutbyte, och givetvis också den enda gång du dök upp som gubben i lådan i en av mina trådar helt oombedd och lade ut texten om egentligen ingenting alls. Sedan kommer vi skrocka båda två och därefter gemensamt fokusera på 2013 års forum-troll.
P.S Var är mina forum-inlägg? Satt minst tio minuter med dem, och nu hittar jag dem inte?
Du kommer nog att minnas mig som den där hjälpsamme killen som ställde upp när du som mest behövde det
Men för att fokusera lite på själva kärnfrågan; i vilket delforum skrev du? Var det här i Flashback eller var det något annat delforum? Moderatorerna har tyvärr inte tid att skicka pm så fort de raderar inlägg, men det brukar gå bra att skicka pm till valfri moderator i forumet och fråga. Jag gissar på att mer än 90 procent av alla inlägg som raderas, tas bort på grund av OT.