2009-08-01, 19:27
Medlem
Sl1vers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
1200...

Och Sl1ver, du får allt börja öva upp dina Guardian-skills om det ska bli något med det här...

Haha, du menar matchen vi mötte er över Live, och ni NÄSTAN fick jättemycket stryk?
Citera
2009-08-02, 12:36
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sl1ver
Haha, du menar matchen vi mötte er över Live, och ni NÄSTAN fick jättemycket stryk?

26 - 2 i Kill/death säger att det iaf gick rätt bra för mig i den matchen!

NÄSTAN var ordet, ja!
Citera
2009-08-02, 12:42
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
26 - 2 i Kill/death säger att det iaf gick rätt bra för mig i den matchen!

NÄSTAN var ordet, ja!

Kan ju inte varit jätteimponerande motstånd
Tror jag haft något liknande på Jacinto när jag spelade Guardian, stå i tornet med torque-bow och granater på vägen upp.
Citera
2009-08-03, 13:13
Medlem
darws avatar
Heldag med gears lägg till nacklaspro för wingman,guardian,horde etc
Citera
2009-08-06, 19:44
Medlem
Rasselaunts avatar
Någon som fortfarande har kunnat köpa Dark Corners på sistånde?

Får felmeddelandet på både det vanliga och all fronts:

Citat:
Beklagar

Erbjudandet är inte giltigt i din region eller har upphört.

Däremot funkar annan DLC fint och köpa/ladda hem.
Citera
2009-08-07, 15:39
Medlem
Sl1vers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasselaunt
Någon som fortfarande har kunnat köpa Dark Corners på sistånde?

Får felmeddelandet på både det vanliga och all fronts:

Däremot funkar annan DLC fint och köpa/ladda hem.
Haha, fan vad skumt :S Ring till MS supporten annars
Citera
2009-08-07, 17:45
Medlem
Rasselaunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sl1ver
Haha, fan vad skumt :S Ring till MS supporten annars

Jo, jag gjorde det men de kunde inte ge mig något riktigt svar utan det vanliga "vi tar och hör av oss när vi vet mer".
Citera
2009-08-10, 14:49
Medlem
Morges avatar
Dags för en Horde kväll nu grabbar???
Citera
2009-08-19, 05:12
Medlem
Äntligen level 100. Boostade resten i Horde med dbl XP. Riktigt gött att slippa jobba mer på det nu. Epic är körda i huvet - det var lite att ta i med level 100. Det är ju trotts allt en DLC-achievement.

Spelade "ärligt" upp till level 72. Boostade på Dark Corners mapsen innan dom kom ut, kom upp till 84. Sen körde jag resten i Horde... kan inte ta det spelet längre. Ettan är bättre på många sett tycker jag.

Låste för övrigt upp achievementen Veteran Gear idag 04:02, men kom till level 100 runt midnatt igår/idag. (Hade inte vunnit en public match på Grinyard vid den tidpunkten.)

Kan även nämna att det finns en level efter 100, alltså 101. Det kanske fortsätter uppåt sen men det tänker jag inte ens ta reda på. Missade tyvärr att se hur mycket XP man behövde för att uppnå den.

Otroligt skönt att få det gjort. Nu ska jag ta en liten pause med spelandet, sen får jag väl även ta och skaffa mig Guld igen, så man kan köra alla nya spelen som kommer.
Citera
2009-08-19, 22:03
Medlem
Sl1vers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millipede
Äntligen level 100. Boostade resten i Horde med dbl XP. Riktigt gött att slippa jobba mer på det nu. Epic är körda i huvet - det var lite att ta i med level 100. Det är ju trotts allt en DLC-achievement.

Spelade "ärligt" upp till level 72. Boostade på Dark Corners mapsen innan dom kom ut, kom upp till 84. Sen körde jag resten i Horde... kan inte ta det spelet längre. Ettan är bättre på många sett tycker jag.

Låste för övrigt upp achievementen Veteran Gear idag 04:02, men kom till level 100 runt midnatt igår/idag. (Hade inte vunnit en public match på Grinyard vid den tidpunkten.)

Kan även nämna att det finns en level efter 100, alltså 101. Det kanske fortsätter uppåt sen men det tänker jag inte ens ta reda på. Missade tyvärr att se hur mycket XP man behövde för att uppnå den.

Otroligt skönt att få det gjort. Nu ska jag ta en liten pause med spelandet, sen får jag väl även ta och skaffa mig Guld igen, så man kan köra alla nya spelen som kommer.
Starkt gjort!
Citera
2009-08-23, 20:45
Bannlyst
tjenare alla, jag undrar en sak om gears of war 2.. spelar ni det fortfarande? eller är det dumt att köpa det nu för nu spelar alla ändå "något annat".. På xboxlive menar jag.. kan man få hjälp av någon som är grym där ute via xboxlive? om man har problem i spelet när man möter datorn (förstår ni vad jag menar?).. Så att man kan hjälpas åt..

funderar på att köpa GoW2 i september... PS måste man ha klarat 1an? har inte jag gjort..
Citera
2009-08-23, 22:03
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
funderar på att köpa GoW2 i september... PS måste man ha klarat 1an? har inte jag gjort..

Tycker personligen inte att man måste göra det. Det är väl någon replik här och där i dialogen som refererar till det första spelet, men det är inget du behöver oroa dig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in