2008-02-20, 23:33
Medlem
Kanelöknens avatar
Hej alla wow lirande människor!!

Jag har nu lirat wow rätt länge och passat acc mellan acc, har nu tröttnat och blivit lite smått irriterad efter jag har hört hur många det är som har dött och folk som har låtit sina barna dö/ byta familj bara för att man spelar!

Så jag och min polare ska försöka hacka sönder och leka med dom "olagliga" sakrena TEX fixa massa guld och sånt. så jag undrar om ngn kan ngt om sånt här!!
2008-02-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelöknen
Hej alla wow lirande människor!!

Jag har nu lirat wow rätt länge och passat acc mellan acc, har nu tröttnat och blivit lite smått irriterad efter jag har hört hur många det är som har dött och folk som har låtit sina barna dö/ byta familj bara för att man spelar!

Så jag och min polare ska försöka hacka sönder och leka med dom "olagliga" sakrena TEX fixa massa guld och sånt. så jag undrar om ngn kan ngt om sånt här!!

Så du försöker säga att föräldrar låtit sina barn dö för att de varit beroende av WoW?

Nu vill du alltså "hämnas" på WoW genom att hacka det på något sätt?

Du kan ju alltid använda kända hacks som speedhack osv, men du lär ju åka på en ban efter 5-10 minuter. Hacka guld vet jag inte hur du ska göra, jag tror nog att ett så pass stort spel som WoW har ganska stor säkerhet.
Det finns säkert några som har tillräckligt stor kunskap om datorer och IT-säkerhet för att kunna göra lite "olagliga" saker, men jag betvivlar att dessa skulle göra det för att förstöra ett MMORPG.

Lycka till i ditt sökande, men desvärre tror jag det är förgäves då det blir svårt att hitta någon som klarar av det.
2008-02-20, 23:53
Medlem
Skriv /2 heil hitler! the jews and israel shall be wiped now!
2008-02-20, 23:55
Medlem
Flytande_argots avatar
1. Det finns en wow-tråd, posta i den.
2. Nej, vi tänker inte hjälpa dig och din kompis att stjäla wow-konton.
3. Tillbaka till Fragbite med dig. Raus!
2008-02-21, 00:02
Medlem
Megalomanias avatar
Återkom när du fått lite grepp om verkligheten. När så sker kan du posta i en befintlig WoW-tråd.

Låst.

/ Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in