2010-01-02, 18:29
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platypus
Klart att det finns tjejer som tnder p djursex, vet dock ingen som gr det.
Sen r det vl inte srskilt vanligt verhuvudtaget att folk berttar att dom brukar knulla med djur.
Men av ngon anledning s misstnker jag att det r vanligare att tjejer har sex med djur, varfr vet jag inte..
Fr att den typiske tidelagaren antingen r en man p landet eller en kvinna i staden och fr att det r enklare att ha husdjur n boskap?
Citera
2010-01-04, 17:53
Medlem
Izdrottnings avatar
Haller med manga andra tjejer har i traden. Det ar vanligare an vad de flesta tror och inget att skammas over. Sa lange det inte forekommer nagra overgrepp eller djurplageri sa ar det inget fel! Kor hart tjejer och skams inte for nagot
Citera
2010-01-04, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dagenssanning
Just idag ska jag vara lite torr och trkig har jag bestmt. Hr kommer det. Det finns inga som helst belgg fr pstenden om att dessa fantasier skulle vara lika vanliga hos kvinnor som bland mn. Det finns mycket starka evolutionistiska skl till att kvinnor skulle vara mycket mer restriktiva med vem eller vad de har sex med p grund av den stora skillnaden i vad sex fr fr konsekvenser.

Infektionsrisk r mycket hgre och graviditet r ju ett potentiellt farligt tillstnd som den kvinnliga kroppen slits vldigt mycket av. Mn har en rtt lg infektionsrisk vid sex och frlorar eller riskerar inte ngot alls p att befrukta diverse djur och vxter. Allts finns det skl att tro att kvinnor som grupp experimenterar mindre med djur.

Men det hr r ingen moraliserande text. P individniv r s klart variationen stor och jag menar inte heller att man BR gra det ena eller det andra beroende p kn. Vad jag menar r helt enkelt att om det verkar som att det finns fler mn med sdana hr bjelser s kan det bero p att det faktiskt finns det.

Resonemanget bygger bland annat p boken "The blank Slate" av Steven Pinker. Mycket bra som frn vetenskapligt hll analyserar och kritiserar tex. pstendet att "knet r en social konstruktion".

Mn r dock mer fixerade i vad de tnder p, kvinnor mer flexibla. S din teori stmmer inte.
Citera
2010-01-05, 08:32
Medlem
NormaJeans avatar
Jag har sedan jag har varit liten varit ganska intreserad av just djursex, allts med hundar... dem tar mig bakifrn, doggystyle'n... men det var ju mer som en fantasi man hade nr man var mindre och tnkte p nr man gick ut med grannens hund (har aldrig haft hund sjlv fr d hade jag sjlvklart redan gjort hundra gnger), kan i o fr sig komma upp i skallen fortfarande d man kanske tnker p det men fredrar en man utav Homo Sapiens slktet numera men man vet ju inte... men d fr man vl skit fr det, rkade bertta det fr en kille jag nstan "dejtade" och vi lg och myste och frgade om vi kunde ha hans hund med i sngen och leka med och fra in hundens i min vilket inte uppskattades s det har jag lrt mig, vissa fantasier kanske man ska hlla fr sig sjlv dock.

nej, som sagt, har aldrig blivit knullad av en hund men erknner att den har utfrt oralsex p mig, ta p lite grdde eller annat mums (hundar kkar ju allt s...), tnker bort stanken som ckliga hundar annars brukar ge men annars r det ingen skillnad ifrn ett vanlig oralsex.
Kanske ska kpa en liten jycke i allla fall, katter kommer man inte lngt med, plus att dem rivs och kanske bits...(=aj,aj)
Citera
2010-01-06, 17:12
Medlem
Flertalet som gillar djursex hnger nog
inte p FB

http://www.zootube365.com/dog-sex/3/
Citera
2010-01-08, 13:15
Medlem
Merzzedess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Jag tro tvrtom att det r fler tjejer som tnder p djursex n du tro! Det r tjejer som har trttnat p att bli utnyttjade av killar. Det r inte sllan tjejer lskar sina djur mer n sin pojkvn. Till skillnad frn pojkvnner gr djur aldrig slut, r aldrig otrogen, aldrig ljuger och aldrig lmnar henne.

Men nu sger du att lska alltid har med sexualitet att gra. Jag lskar min hst, mina katter, mina syskon, mina frldrar, mina kusinbarn osv.
Det har inte med min sexualitet att gra.
Jag kan fan inte tnka mig att man kan tnda p djursex utan att va skadad i huvet.
Citera
2010-01-08, 16:20
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le7xusan
Flertalet som gillar djursex hnger nog
inte p FB

http://www.********com/dog-sex/3/

Det dr r ju inte helt enligt reklerna..

Anyway, tur att det inte kan bli ngra barn
Citera
2010-01-09, 19:41
Medlem
SofiaLs avatar
slogs av en liten lustig sak nr jag lst trden och likavl mnga andra trdar om djursex och det r att mnga av de tjejer som kommer ut och erknner sina handlingar tar upp just upp de detaljer som de flesta ds-killar drmmer och fantiserar om... ingen som diskuterar fenomenet mer obejktivt och ur sin synpunkt om orsaker och tankar, utan bara just handlingarna... man brjar ju undra...
Senast redigerad av SofiaL 2010-01-09 kl. 19:59. Anledning: stavfel
Citera
2010-01-10, 14:58
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofiaL
slogs av en liten lustig sak nr jag lst trden och likavl mnga andra trdar om djursex och det r att mnga av de tjejer som kommer ut och erknner sina handlingar tar upp just upp de detaljer som de flesta ds-killar drmmer och fantiserar om... ingen som diskuterar fenomenet mer obejktivt och ur sin synpunkt om orsaker och tankar, utan bara just handlingarna... man brjar ju undra...
ja vet inte, men det finns ju en enorm trd fr fenomenet i sig.
Citera
2010-01-13, 12:44
Medlem
paradoxalts avatar
Mste sga att kllhnvisningarna r enastende och vetenskapligt uppbyggda! 50%!

Tnk om det r sant?
Citera
2010-01-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Finns nog ingen sdan.
Men flertalet av mina kvinnliga bekantskaper har haft ngra hyss fr sig.
Kattgandet r vldigt vanligt fr tjejer, klittmassagen r inte speciellt lngt borta d.
Korvspad s det blir riktigt rent bland skrymslena nr lusten faller p.
Gller bde hund och kattgarinnor.

r vl snarare s du VILL de ska vara s och fr mig fr du tro vad du vill men aldrig i helvetet jag ens har ett av mina djur i sovrummet nr jag har sex.

ckligt..
Citera
2010-01-13, 21:34
Medlem
dagenssannings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
r vl snarare s du VILL de ska vara s och fr mig fr du tro vad du vill men aldrig i helvetet jag ens har ett av mina djur i sovrummet nr jag har sex.

ckligt..

Jaha, d var vi dr igen. Ngon som drar generaliserande slutsatser om sitt kn utifrn hur hon sjlv tycker. Det har vi sett frut minsann. Du mste frst att alla r olika. ven kvinnor. Jag skulle nog kunna sga att jag har mer statistik p kvinnors sexualitet utifrn de jag har satt p och jag kan sga med en gng att inte tv tyckt lika. Och det gller precis allt i sexet.

Att du inte kan ha sex med dina husdjur i rummet tycker jag r lite sjukt, men det r ju olika vad man tycker. Djursex har jag dock aldrig knt mig intresserad av men det r vl upp till tjejerna, och djuret d.

/Dagenssanning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in