2008-02-19, 19:48
Medlem
Snubbbens avatar
Skulle uppskatta om tråden får vara här ett tag innan ni flyttar över den till doping-forumet! Vill inte bara ha tips från en massa bolatorskar som säkert tycker det är en jättebra ide

Har sökte både här och på google men hittar ingentinting om detta! Det var väl egentligen därför steroider och liknande preparat först togs fram, dvs. i medicinskt syfte för att förebygga skador och så? Sen har man ju hört om elitidrottare som dopat sig för att påskynda läkningen så det kan väl inte vara helt galet?

Vad finns det för nackdelar med detta isf? Vilket preparat är bäst och i vilka mängder osv....

Snälla kan jag inte få lite mer svar den här gången? Får aldrig någon hjälp här på FB
Senast redigerad av Snubbben 2008-02-19 kl. 19:51.
Citera
2008-02-19, 19:51
Medlem
HGH är de som gäller för skador vad jag vet. Ej hört talas om ngn steriod som hjälper i längden.
Citera
2008-02-19, 19:52
Medlem
Snubbbens avatar
Vad är HGH?
Citera
2008-02-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbben
Vad är HGH?

Tillväxthormon

Deca har ju en vis sån effekt med..
Citera
2008-02-19, 19:58
Medlem
Som jag fattat de som funkar deca endast som smärtlindring(i detta avseendet) och efter kuren är man tillbaka på 0.
Citera
2008-02-19, 19:59
Medlem
karlshamn_yes avatar
Tråd flyttat då den absolut inte hade något att göra i Träning och kost-delen!
Citera
2008-02-19, 20:00
Medlem
Jag föreslår oxymetholon, ty detta preparat ökar antalet röda bloodkropps och har genom historien använts för att bota anemi.

Bara att stoppa i sig 200mg ed i 8 veckor för bra resultat Bara att skita i PCT, nolva och HCG behövs inte under kuren heller.

Finns dock små petitisser som t.ex kraftiga leverskador, dåliga kolesterolvärden, försämrat blotfedt, bitchtits med mera. Fast detta är små petitisser som sagt.

Lycka till!
Citera
2008-02-19, 20:05
Medlem
Snubbbens avatar
Men är det här verkligen ett bra alternativ om man tänker långsiktigt? Eller hjälper det bara ett tag sen är skiten tillbaks igen och kanske tom. är ännu värre än från början?

Jag vill ju verkligen inte köra på några monsterdoser utan ENBART för att stärka vissa delar av min kropp. Rotator-cuffen, knäna och kanske korsryggen också.
Citera
2008-02-19, 20:08
Medlem
A50s avatar
eq och anavar tycker jag du ska titta närmre på.
Citera
2008-02-19, 20:08
Medlem
Låter som en plan, kör hårt!

EDIT: Nån kanske trodde jag var seriös. Att juica för att "stärka Rotator-cuffen, knäna och kanske korsryggen också", är självklart dårskap.
Senast redigerad av Machowicz 2008-02-19 kl. 20:10.
Citera
2008-02-19, 20:11
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbben
Men är det här verkligen ett bra alternativ om man tänker långsiktigt? Eller hjälper det bara ett tag sen är skiten tillbaks igen och kanske tom. är ännu värre än från början?

Jag vill ju verkligen inte köra på några monsterdoser utan ENBART för att stärka vissa delar av min kropp. Rotator-cuffen, knäna och kanske korsryggen också.

HGH (tillväxt) är aldrig fel, men då får man ha en rätt saftig plånbok.

Grejen är den att både deca och eq skulle skulle vara värt att testa, men som man sagt så många gånger förr, de finns inget som heter en kur. Så det är ett stort steg du väljer, jag skulle knappast rekommendera någon att börja preppa för att fixa sin rotator-cuff helt enkelt. Skulle väl iofs inte rekommendera någon att preppa över huvud taget, men du ser min poäng?

Jag hade testat; glukosamin+msm+omega3+strecht samt rehanövningar.
Citera
2008-02-19, 20:11
Medlem
Snubbbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machowicz
Låter som en plan, kör hårt!

EDIT: Nån kanske trodde jag var seriös. Att juica för att "stärka Rotator-cuffen, knäna och kanske korsryggen också", är självklart dårskap.

Varför?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in