2010-09-10, 21:36
Medlem
olllies avatar
Ser fram emot TV-serien The Walking Dead som kommer snart. Ser mycket lovande ut!
Citera
2010-09-10, 21:41
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Ser fram emot TV-serien The Walking Dead som kommer snart. Ser mycket lovande ut!
Zombierna ser inte bra ut
Citera
2010-09-10, 22:10
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie

Gör jag med! Verkar ha stor potential att lyckas.
Citera
2010-09-10, 22:18
Medlem
NirvanAs avatar
Vart är dom helvita ögonen
Citera
2010-09-10, 23:10
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Zombierna ser inte bra ut

Är du seriös? Vill du ha grönmålade zombies a´la Dawn of the dead eller vill du, liksom jag, ha knotiga och sargade zombies. I trailern för The Walking Dead avslutar de ju med en krypande zombie och det var troligtvis den snyggaste jag sett på flera år. Ser sjukt mycket fram emot serien. Nicotero sköter ju sminket och han har avslöjat att i avsnitt 2 kommer det vara 150 zombies samtidigt i en och samma scen. Det kommer att bli grymt! Serien är ju riktigt bra och innehåller en hel del händelser som fick en att haja till.
Citera
2010-09-10, 23:34
Medlem
NirvanAs avatar
Nej jag vill se helvita ögon bland annat som zombier SKA ha, Resident Evil 2 på PS är ett lysande exempel på hur zombier ska se ut och föra sig...
Citera
2010-09-10, 23:50
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Nej jag vill se helvita ögon bland annat som zombier SKA ha, Resident Evil 2 på PS är ett lysande exempel på hur zombier ska se ut och föra sig...

Avgrundssvarta flyter alltså inte din båt? Vad sägs om röda ögon? Allt annat än det vanliga gillar jag, men de röda från 28 dagar/veckor senare är obehagligast.
Citera
2010-09-11, 00:34
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Avgrundssvarta flyter alltså inte din båt? Vad sägs om röda ögon? Allt annat än det vanliga gillar jag, men de röda från 28 dagar/veckor senare är obehagligast.
Svarta = Aliens.
Röda = Ser mest knarkat ut bara.
Citera
2010-09-11, 01:11
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Skulle du kunna tips om några?
Har bara sett Zombieland, Land of the Dead och Shaun of the Dead. Har 28 Veckor senare som jag tänker se, men bör man se 28 dagar senare först?
Uj...

Vet inte om jag orkar börja rangordna dem, zombiefilmer är ju nåt som det ska jiddras om i all evighet.

Citat:
Ursprungligen postat av Akani
Söker en film, det är en zombie film skräck/komedi, är nån soldat som är ute vid nån stuga och blir biten av en förgiftad skorpion, återvänder och är hälften man hälften zombie, och måste äta rått kött för att inte angripa människor, tror det var nåt sånt dära. Jag är galet sugen på att se den filmen. Ni zombie fantaster måste väll veta vilken den är?
Den heter Dead And Deader: http://www.youtube.com/watch?v=iQerdKo9qAY
BONUS: Tysk jävla trailer: http://www.youtube.com/watch?v=weUckt1Q1Fk
Senast redigerad av beyond 2010-09-11 kl. 01:18.
Citera
2010-09-11, 01:43
Medlem
R3laxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Gör jag med! Verkar ha stor potential att lyckas.
lär lätt bli en hit
Citera
2010-09-11, 01:45
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Citat:
Vart är dom helvita ögonen

Men för helvete! Haka upp sig på en sådan detalj. Med tanke på hur vansinnigt bra story det är i "The Walking Dead" så ska det inte gråtas över ögonfärg..Kommer att bli så jävulskt guld så jag sitter och skiter på mej av anspänning redan.
Citera
2010-09-11, 01:54
Medlem
NirvanAs avatar
Så jävla enkelt att fixa till ju inte sant, jävla idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in