2010-04-23, 00:55
Medlem
Maffe SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humiliator
Hehe, finns ju bara ett svar på den frågan!
LEIFI!

Hahaha... Precis!
Citera
2010-04-23, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humiliator
Hehe, finns ju bara ett svar på den frågan!
LEIFI!
Som sagt, och addningarna på Facebook är bara början för MB.

Till MB: Tala ut och slipp skiten sedan, du är bara intressant så länge du är ett mysterium.
Citera
2010-04-23, 00:57
Medlem
rZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Alltså hur kan ni gå så mycket på rösten så här efter 15 år? Det säger mig absolut ingenting. Det enda som skulle kunna tala för honom är att han är vän med en Dejan och en Eddy. Men dessa har nog bra många fler gemensamma vänner än den här Micha. Sen har det väl nämnts sen lång tid tillbaka i den här tråden att Leifi görs av en grek.

Är det inte dags för Aftonbladet att ta tag i det här? Dom intervjuade ju killarna i som kastade frisbee så varför inte den här killen? Eller är Leifi för grov för allmänheten trots sin kultstatus?
Det är Leifi. Jag fick först höra det från en nära vän till honom, och efter att ha kontaktat honom själv och sett hans videos är jag övertygad. För er är det annorlunda då ni bara har videon att gå på och även kopplingen till Eddy Cabrera. Men videon i sig är ganska talande, lyssna på de 4 första sekunderna.. "nu" = klockrent Leifi. "a haa" = signikativt för honom. Rösten ändras inte så mycket, han var väl kanske 24-25 när inspelningarna gjordes och idag är han 36. Vill inte blanda in aftonbladet eller dylikt låt oss sköta det själva. Visst är han grov och det finns ju en mening i hans val att vilja vara anonym under alla dessa år.
Citera
2010-04-23, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rZ
Det är Leifi. Jag fick först höra det från en nära vän till honom, och efter att ha kontaktat honom själv och sett hans videos är jag övertygad. För er är det annorlunda då ni bara har videon att gå på och även kopplingen till Eddy Cabrera. .
Du har övertygat mig och jag har bara det materialet du postat här men för mig är det ingen tvekan och jag är en person som alltid är skeptiskt och kritiskt granskande. Läs mina tidigare inlägg så ser ni.

Citat:
Men videon i sig är ganska talande, lyssna på de 4 första sekunderna.. "nu" = klockrent Leifi. "a haa" = signikativt för honom. Rösten ändras inte så mycket, han var väl kanske 24-25 när inspelningarna gjordes och idag är han 36. Vill inte blanda in aftonbladet eller dylikt låt oss sköta det själva. Visst är han grov och det finns ju en mening i hans val att vilja vara anonym under alla dessa år.
Leifi-inspelningarna har väl minst 12 år på nacken...troligen 13-14. Aftonhoran är redan inblandad - åt det kan du inte göra något åt. Horungarna där bevakar som sagt Flashback istället för att ägna sig åt egen och riktig journalistik.
Citera
2010-04-23, 01:02
Medlem
rZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maffe SWE
Japp...
Han har blockat mej med.
Men jag fick ett elakt meddelande av honom efter att ha skickat en vänförfrågan:
================================================== ==========
den 22 april kl. 19:57 Anmäl
känner jag dig eller? jävla luffare vem fan tror du att du pratar med?
================================================== ==========

Jag tror helt enkelt att snubben har blivit bombad med vänförfrågningar efter "avslöjandet"...
Synd att han blockat mej... Skulle vara kul att svara honom med: Misch Misch Karr Karr
Haha.. vad skrev du till honom?
Citera
2010-04-23, 01:12
Medlem
Maffe SWEs avatar
Citat:
Haha.. vad skrev du till honom?
Vad jag skrev?
Jag skrev: Zåååå.... lägga sej till mej som polare fyfan annas jag komme över å nulla särring direkt vettu... Nåt sånt skrev jag...
Citera
2010-04-23, 01:18
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Leifi-inspelningarna har väl minst 12 år på nacken...troligen 13-14. Aftonhoran är redan inblandad - åt det kan du inte göra något åt. Horungarna där bevakar som sagt Flashback istället för att ägna sig åt egen och riktig journalistik.
De ju inget negativt ifall AB skulle få till en intervju med MB. Känns inte som att någon annan direkt vågar göra det. "Hej jag är medlem på FB och skulle vilja ställa lite frågor som jag tänkt posta på nätet sen". Dock tvivlar jag starkt på att AB skulle ta upp det här över huvud taget.
Han ser inte ut som någon man vill ställa obekväma frågor till direkt hehe
Citera
2010-04-23, 01:25
Medlem
RonaldoUtds avatar
Han verkar känna en del folk? 1 661 vänner på fejan. Vad finns det att berätta om MB idag? Är han kriminell? Han verkar gilla Bandidos att döma av hans facebook.
Citera
2010-04-23, 01:26
Bannlyst
Citat:
De ju inget negativt ifall AB skulle få till en intervju med MB.
Jo det är det. Aftonhoran skulle inte ställa de relevanta frågorna och schabbla bort det.

Citat:
Känns inte som att någon annan direkt vågar göra det. "Hej jag är medlem på FB och skulle vilja ställa lite frågor som jag tänkt posta på nätet sen". Dock tvivlar jag starkt på att AB skulle ta upp det här över huvud taget.
Han ser inte ut som någon man vill ställa obekväma frågor till direkt hehe
Skämtar du eller? Över internet och telefon kan man vara hur tuff som helst mot vilka rambo svartbältarkaratetyper som helst. Leifi har ju själv bevisat det.
Citera
2010-04-23, 01:29
Medlem
rZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maffe SWE
Vad jag skrev?
Jag skrev: Zåååå.... lägga sej till mej som polare fyfan annas jag komme över å nulla särring direkt vettu... Nåt sånt skrev jag...
Haha sköning. det kanske var på grund av dig han blockade mig
Citera
2010-04-23, 01:31
Medlem
rZs avatar
Snälla kontakta inte aftonhoran.. de kommer bara förstöra.
Citera
2010-04-23, 01:34
Bannlyst
Citat:
Han verkar känna en del folk? 1 661 vänner på fejan. Vad finns det att berätta om MB idag? Är han kriminell? Han verkar gilla Bandidos att döma av hans facebook.

1661 vänner på fejan och plötsligt ikväll blir Micha petig och addar inte vem som helst?
Citat:
Snälla kontakta inte aftonhoran.. de kommer bara förstöra.
Försent. Aftonhoran dammsuger Flashback på scoop. Frågan är om det gör något av det här. Leifi var rätt vulgär och sårade en del folk.
Citat:
Haha sköning. det kanske var på grund av dig han blockade mig
Tur att jag sparat både videon och bild på Micha då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in