2013-07-20, 18:41
Medlem
alienDNAs avatar
underbar tråd. läst sedan sida 33 nu.

:d

Biskopsudden har jag klart för mig är någorlunda mentalt handikappad :d väldigt roligt att läsa hans inlägg dock.

Sen är det roligt att många fortfarande dividerar om det är Jan Westerlund eller MB (eller eddy)

men för mig är det soklart

MB _ÄR_ leifi. Mischa Barton!
Citera
2013-07-22, 20:45
Medlem
alienDNAs avatar
Skämt åsido vem gjorde egentligen den där remixen på
Drax LTD - amphetamine?

Aka
Drax ft leifi - du måste bjuda på amfetamin

Kan hittas både på grooveshark och Youtube. Bara googla.

Den är underbar men nu när alla kort ligger på bordet, vem var det som gjorde den egentligen?
Senast redigerad av alienDNA 2013-07-22 kl. 20:48.
Citera
2013-07-23, 01:41
Medlem
En sak som jag vill säga... Är att när man lyssnar på Leifi Plomeros - Skinnpaj, så plötsligt så säger Leifi Fänta lite, fänta Sen går han, man hör honom i bakgrunden pratar med nån annan i telefonen med helt vanlig röst (Hallå? Tjena, Eddy, Eddy är det ...... Nej vi tre jag han o dig.... Vad gör du då? Det enda som jag kunde höra...

http://www.youtube.com/watch?v=jQWirpw_B2c Det börjar på 4:43

Leifi Plomeros - Discjockeybås på slutet hör man att nån garvade
Citera
2013-07-23, 09:43
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goda-Anden
En sak som jag vill säga... Är att när man lyssnar på Leifi Plomeros - Skinnpaj, så plötsligt så säger Leifi Fänta lite, fänta Sen går han, man hör honom i bakgrunden pratar med nån annan i telefonen med helt vanlig röst (Hallå? Tjena, Eddy, Eddy är det ...... Nej vi tre jag han o dig.... Vad gör du då? Det enda som jag kunde höra...

är min herre måhända lite efterbliven?

Citera
2013-07-28, 19:38
Medlem
Citat:

http://www.youtube.com/watch?v=jQWirpw_B2c Det börjar på 4:43

Leifi Plomeros - Discjockeybås på slutet hör man att nån garvade

TAr och citera sig lite...

Citat:
Ursprungligen postat av retternepla
Han svarar ju (jag, han och Dejan) (han) är i svaret alltså Eddy. Personen som ringer Mischa (En tjej knackar på dörren och överlämnar telefonen till Mischa) undrar vem fan han snackar med då det är upptaget hela tiden -svaret blir Eddy...Eddy ja, och sedan att dom sitter i tre part med varandra (jag, han och Dejan). Sist men inte minst -personen som ringer Mischa undrar väl fan inte vem denne ringt! Och Mischa´s Tjena säger väl allt om att denna som ringer är bekant med honom.

Hur fan kan det vara så svårt att begripa?
Citera
2013-07-31, 11:49
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svengp
Här har ni Lefi enligt säkra källor, Janne Westerlund.
http://www.youtube.com/watch?v=qV9KII7hK6o
http://www.youtube.com/watch?v=InITAibFkJY

du är dum i huvudet

det är Misha som är leifi, janne är inte det minsta lik

att folk fortfarande diskuterar detta efter så många år

Eddy dejan och misha är leifi
misha är rösten

punkt slut för helvete
Citera
2013-08-05, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highqualityplus
TAr och citera sig lite...

Hur fan kan det vara så svårt att begripa?

Äh det är Eddy som är rösten bakom Leifi! Jag träffade på han och hörde han köra några Leifi citat och det är han utan tvekan! Alla får tro vad dom vill men jag och många andra som hört Eddy vet att det är han. Han säger även Eddy när han svarar i telefonen under en busrigning vad mer för bevis behövs? Rösten man hör på videon är inte ens lik och även om det varit det så ser man inte ansiktet på människan hur naiv får man vara? Alla får tro vad dom vill tro jag vet vad jag hört och det övertygade mig till 100%.
Citera
2013-08-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biskopsudden
Äh det är Eddy som är rösten bakom Leifi! Jag träffade på han och hörde han köra några Leifi citat och det är han utan tvekan! Alla får tro vad dom vill men jag och många andra som hört Eddy vet att det är han. Han säger även Eddy när han svarar i telefonen under en busrigning vad mer för bevis behövs? Rösten man hör på videon är inte ens lik och även om det varit det så ser man inte ansiktet på människan hur naiv får man vara? Alla får tro vad dom vill tro jag vet vad jag hört och det övertygade mig till 100%.

Du är nog det mest flippade troll jag någonsin varit i kontakt med...

Han går iväg till en annan telefon i ETT ENDA samtal (Skinnjackan) och där säger han "Eddy, Eddy är här", "Nej, vi är tre, jag (MB), han (Eddy) och Dejan. Han får telefonen given till sig, han svarar inte i den från början, och som retternepla sa; Varför skulle den som ringt upp fråga vem det var han/hon ringt?!

Sant att man inte ser ansiktet i videon, men hur troligt är det att någon annan skulle filma en video på sina söner, säga ett par ord i den som enligt alla utom du låter exakt som Leifi, ge den till MB som sedan skulle ladda upp den på sin egen Facebookvägg?

Du gnäller väldigt mycket men kommer inte med något eget alls, annat än tomma ord som kommer förbli tomma.
Citera
2013-08-16, 23:31
Medlem
Jag håller med er om att det är Eddy! Han säger själv att han är Eddy på en av hans samtal Han pratar i en annan telefon och säger (SJÄLV att han är Eddy) lol
Citera
2013-08-17, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highqualityplus
Du är nog det mest flippade troll jag någonsin varit i kontakt med...

Han går iväg till en annan telefon i ETT ENDA samtal (Skinnjackan) och där säger han "Eddy, Eddy är här", "Nej, vi är tre, jag (MB), han (Eddy) och Dejan. Han får telefonen given till sig, han svarar inte i den från början, och som retternepla sa; Varför skulle den som ringt upp fråga vem det var han/hon ringt?!

Sant att man inte ser ansiktet i videon, men hur troligt är det att någon annan skulle filma en video på sina söner, säga ett par ord i den som enligt alla utom du låter exakt som Leifi, ge den till MB som sedan skulle ladda upp den på sin egen Facebookvägg?

Du gnäller väldigt mycket men kommer inte med något eget alls, annat än tomma ord som kommer förbli tomma.

Som jag skrev innan alla får väl tro vad dom vill! Jag tvingar inte dig att tro annat än det du tror på så låt mig då tro på det jag tror på. Ska det vara så svårt? Men ta en sväng in till stan och så letar du upp Eddy då han är ett känt ansikte i stan och väldigt ofta ute i svängen och spelar på de bättre ställena. Sen så är du runt han ett tag så ska du se att det kommer något Leifi citat och efter det kan du yttra dig om jag har fel eller inte.
Citera
2013-08-17, 03:20
Medlem
Citat:
Jag håller med er om att det är Eddy! Han säger själv att han är Eddy på en av hans samtal Han pratar i en annan telefon och säger (SJÄLV att han är Eddy) lol

Exakt så är det men sanningen kan ingen ta utan man måste bara hitta nya idéer och sätt för att hålla tråden levande. På så sätt är det kul men att inte kunna inse att Eddy redan erkänt för folk för massa år sen att han är Leifi och det stod även på Wikipedia under lång tid att Eddy Cabrera var Leifi. Han säger i samtalet Eddy och varför säger man Eddy om man inte är Eddy? Men som sagt alla tror vad dom vill men jag vet vad jag hörde och det räcker för mig.
Citera
2013-08-17, 12:40
Medlem
DarknessNightmares avatar
Citat:

Enligt detta så är det inte Eddy

https://www.flashback.org/sp33949102
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in