Citat:
Ursprungligen postat av
biskopsudden
Äh det är Eddy som är rösten bakom Leifi! Jag träffade på han och hörde han köra några Leifi citat och det är han utan tvekan! Alla får tro vad dom vill men jag och många andra som hört Eddy vet att det är han. Han säger även Eddy när han svarar i telefonen under en busrigning vad mer för bevis behövs? Rösten man hör på videon är inte ens lik och även om det varit det så ser man inte ansiktet på människan hur naiv får man vara? Alla får tro vad dom vill tro jag vet vad jag hört och det övertygade mig till 100%.
Du är nog det mest flippade troll jag någonsin varit i kontakt med...
Han går iväg till en annan telefon i ETT ENDA samtal (Skinnjackan) och där säger han "Eddy, Eddy är här", "Nej, vi är tre, jag (MB), han (Eddy) och Dejan. Han får telefonen given till sig, han svarar inte i den från början, och som retternepla sa; Varför skulle den som ringt upp fråga vem det var han/hon ringt?!
Sant att man inte ser ansiktet i videon, men hur troligt är det att någon annan skulle filma en video på sina söner, säga ett par ord i den som enligt alla utom du låter exakt som Leifi, ge den till MB som sedan skulle ladda upp den på sin egen Facebookvägg?
Du gnäller väldigt mycket men kommer inte med något eget alls, annat än tomma ord som kommer förbli tomma.