• 1
  • 2
2008-02-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squareeye
Drägget har jag inte mycket till övers för. Jag noterar att du inte heller har några motargument.

Vad i helvete skulla jag ha några argument emot? Att du kallar mig för en fjolla över internet?

Ledsen om jag kallade dig för kvinna men jag antog att du var en när du beskrev hur du gör med ciggarettfimpar. Men jag tror nog att du är en kvinna ändå alternativt en råtokkommunist. En man skulle alldrig kunna resonera så känslolöst som du gör.

Citat:
Svaga människor som du förtjänar inte att leva.

Om jag får tag på dig när tiden är inne så lovar jag att du får hänga med.
2008-02-19, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Vad i helvete skulla jag ha några argument emot? Att du kallar mig för en fjolla över internet?

Nej, att du skyller ifrån dina egna svagheter på anant, och inte kan ta ett ansvar som en man din skit.

Citat:
Ledsen om jag kallade dig för kvinna men jag antog att du var en när du beskrev hur du gör med ciggarettfimpar. Men jag tror nog att du är en kvinna ändå alternativt en råtokkommunist. En man skulle alldrig kunna resonera så känslolöst som du gör.

Under kängans klack trampar jag på cigarettfimpar, kackerlackor och annat patrask, inklusive dig, i och med att jag bnämnde kackerlackor. Du är bitter för att du är ful och misslyckad och befinner dig långt ner i den samhälleliga hierarkin och dessutom inte får knulla.

Åh förlåt, jag glömde känslosvallet. Det är mer för feminiserade fjollor som dig, som inte klarar av att resonera logiskt. Du är den där missförstådda vänsterpoeten som resonerar enbart med hjärtat istället för med hjärnan.

Citat:
Om jag får tag på dig när tiden är inne så lovar jag att du får hänga med.

Kom igen bara, din pubisfjolla.
2008-02-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squareeye
Jag är ingenting och jag saknar själ och jag saknar totalt kontakt med mig själv och all slags självinsikt. Jag tror på mitt inbillade hat.

Ok, du är en AFAkommunist. Hehe, din mobbing fungerar inte lika bra på internet va?
2008-02-19, 23:13
Medlem
Brandbils avatar
Tråd låses då diskussionen helt spårat ur.

Jag återkommer med eventuella påföljder.

//mod
2008-02-21, 17:37
Medlem
Brandbils avatar
Det blir inga tillsägelser denna gång, men tråden förblir låst då diskussionen som sagt spårade ur.

//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in