2008-02-18, 16:49
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article1862663.ab

Det måste vart det värsta jag läst i år. Robotdomare och stimulerande lukter? Samt att de mest hängivna supportrarna bor i ett supporter community där de själva bestämmer klimatet?

Visserligen ska man ta sådana här saker men en rejäl nypa salt men genomför de 1/4 av deras "brillianta" planer så kommer iallafall jag bojkotta fotboll. Det ska vara idrott, inte någon jävla nöjespark.

Vad tycker ni?
Citera
2008-02-18, 16:54
Medlem
Never gonna happen.

Vilka droger gick "framtidsforskarna" på när de fantiserade ihop detta?
Citera
2008-02-18, 16:55
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article1862663.ab

Det måste vart det värsta jag läst i år. Robotdomare och stimulerande lukter? Samt att de mest hängivna supportrarna bor i ett supporter community där de själva bestämmer klimatet?

Visserligen ska man ta sådana här saker men en rejäl nypa salt men genomför de 1/4 av deras "brillianta" planer så kommer iallafall jag bojkotta fotboll. Det ska vara idrott, inte någon jävla nöjespark.

Vad tycker ni?
Rent jävla trams! Domaren är ju en del av spelet.....samt misstag är också en del av spelet, både av spelare och domare
Citera
2008-02-18, 16:56
Bannlyst
""Åskådarna ska från sina bekväma fåtöljer kunna beställa i princip vad de vill. Framför varje stol ska en enorm tv-skärm placeras. Vibrationer och stimulerande dofter ska hjälpa till att göra upplevelsen ännu häftigare.""

Vi är inte england
Citera
2008-02-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Rent jävla trams! Domaren är ju en del av spelet.....samt misstag är också en del av spelet, både av spelare och domare
Exakt, den mänskliga faktorn är en del av charmen i fotboll. Vill vi ha precishet tittar vi på schack!
Citera
2008-02-18, 17:01
Medlem
Vicious_s avatar
Och för 50 år sedan trodde man att alla skulle flyga omkring i små raketflygplan under 2000-talet.
Citera
2008-02-18, 17:02
Medlem
Sälklubbarns avatar
Det här är väl lika realistiskt som dom där gamla framtidsscenarierna när man år 2000 skulle ha stora städer på månen.

Edit: pucktvåa.
Citera
2008-02-18, 17:25
Medlem
Haha... vore minst sagt intressant, finns dock inte särskilt stor chans att det kommer inträffa, och det är lika bra det.
Citera
2008-02-19, 14:21
Medlem
Quorthons avatar
Så länge idioter som Blatter styr inom fotbollen så vet man aldrig. Som tur är lär ju åtminstone hans tid vara förbi snart.
Citera
2008-02-19, 14:28
Medlem
Bestinnans avatar
Hela idee'n med att gå på match försvinner. Tänk er själva: klack-sektionen försvinner, ingen kan klaga på domaren och biljettpriset kommer fyrdubblas så att ändast rika jävlar kan se på matcherna. Lika bra att ta självmord med en gång.
Citera
2008-02-19, 20:24
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Hela idee'n med att gå på match försvinner. Tänk er själva: klack-sektionen försvinner, ingen kan klaga på domaren och biljettpriset kommer fyrdubblas så att ändast rika jävlar kan se på matcherna. Lika bra att ta självmord med en gång.

Om man kastar en öl på domaren, börjar han spraka och brinna då?
Citera
2008-02-19, 23:14
Medlem
Rednas avatar
Är det detta våra barnbarn ska ha. Ja inte fan vet jag. Hade nån sagt till min morfar "om 70 år" kommer folk att sitta framför en burk och skriva massa skit,kanske till och med ditt barnbarn". Då hade han nog inte sagt nåt.
CTID!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in