Har suttit och lusläst den här tråden och div sidor nu i en vecka för att försöka förstå allting. I början var jag stenhårt övertygad om att jag var tvungen att ha en extremt ciggliknande till att börja med, men jag har sakta ändra åsikt. Så jag har satt ihop ett redigt startpaket/julklapp till migsjälv.
Jag tog startpaketet som Juggernaut rekommenderade någongång tidigare iår i tråden, och upptäckte att lyf hade ett nästan exakt sånt paket,
Spinner + ProTank 2. Köpte två 1300mAh med i det paketet, plus ett extra 1300 och ett 900. Köpte även en Vision V.3 därifrån.
Sen läste jag och upptäckte två saker:
1. Juggernaut rekommenderade en protank mini, så jag ville testa en sån också. Protank mini2 bottomcoil fanns ute, så jag tog en sån.
2. Jag läste att protank 3 fanns ute
E-juice verkade även vara dyrt på lyf så beställde en protank 3 och lite e-juice från vaporsmoke.
Förbrännare var slut i lager till pt3 så jag köpte 3 st (2st 1.8 1st 2.2) till minin istället. Får ändå med 1 extra till varje protank-paket så att säga.
Sen till sist tog jag en som stardust(tror jag?) rekommenderade, för jag är lite orolig över att behöva trycka på en knapp faktiskt, att det ska kännas som ett störelsemoment. Så jag köpte en iSmoka iKit mini BCC med ett extra batteri och clearomizers+huvuden.
Det får lov att kosta lite, kände att det var lika bra att se till att bli nöjd från början. Och jag är införstådd med att jag antagligen kommer vara lite missnöjd med iKit mini-grejen, men det känns värt bara för lugnet det ger

Och om det så bara får mig att sluta röka inomhus är det en värd investering i längden.