• 1
  • 2
2008-02-22, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Är du allvarlig? Har du kollat deras hemsida? Vad jag minns så såg det bedrövligt ut.. Men dom kanske har blivit duktiga?
Nej,det har dom inte blivit.
Citera
2008-02-22, 01:44
Medlem
Beror ju lite på vad du är ute efter...Daniel i Strängnäs är vass på japanska saker och gråskalor,Mange i Norrköping är en hejjare på Biomech,Martin på Lucky 7 e duktig på cartoon stuket,Inge på Lucky 7 i Nyköping är duktigt vass och jävligt allround...take your pick...
Citera
2008-02-23, 15:15
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Fråga honom.

han ritar lika bra på papper som han tatuerar. Eller han tatuerar nog fan bättre

så vill du ha en custom-biomech tatuering så prata med Mange.

Hehe okej :P
Får höra med honom ang det =)
Citera
2008-02-24, 22:57
Medlem
synden-designs avatar
Citat:
Är du allvarlig? Har du kollat deras hemsida? Vad jag minns så såg det bedrövligt ut.. Men dom kanske har blivit duktiga?

Jag gjorde mina två där och min far gadda sig där också. Dom är bra. Vet att sidan ser lite kass ut, men dom är bra.
Citera
2008-02-27, 13:01
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jucklo
Beror ju lite på vad du är ute efter...Daniel i Strängnäs är vass på japanska saker och gråskalor

Kan jag hålla med om. Har just gjort en tatuering (bröstplatta) hos Daniel och är sjukt nöjd. Jävligt trevlig och bra musiksmak också.

http://danieltattoo.com/splash.html
Citera
2016-07-31, 00:19
Medlem
Tuffemannens avatar
Försöker skramla liv i denna tråd istället för att skapa en ny, eller finns det bättre altenativ?... Många år verkar ha gått sen sista inlägg, någon som vet eller har erfarenhet av tatuerare i Norrköping 2016? Jag ska göra en och motivet är ganska simpelt, men jag vill fortfarande att den ska bli bra och symmetrisk... visst jag kan gå till lucky 7 eller house of pain osv, men dom tar ju ut priser för att dom är just bra... men ett simpelt motiv borde mer "nyöppnade" "okända" tatuerare kunna göra... men jag vill ha den symmetrisk och ha kvalitet till ett bra pris. Letar inte det billigaste som finns, men för några sträck som skall vara symmetriska kan jag lika gärna gå till någon icke känd som fortfarande vet vad han gör och jag kan stödja honom inför fler tatueringar.

Best regard Tuffemannen
Citera
2016-08-02, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffemannen
Försöker skramla liv i denna tråd istället för att skapa en ny, eller finns det bättre altenativ?... Många år verkar ha gått sen sista inlägg, någon som vet eller har erfarenhet av tatuerare i Norrköping 2016? Jag ska göra en och motivet är ganska simpelt, men jag vill fortfarande att den ska bli bra och symmetrisk... visst jag kan gå till lucky 7 eller house of pain osv, men dom tar ju ut priser för att dom är just bra... men ett simpelt motiv borde mer "nyöppnade" "okända" tatuerare kunna göra... men jag vill ha den symmetrisk och ha kvalitet till ett bra pris. Letar inte det billigaste som finns, men för några sträck som skall vara symmetriska kan jag lika gärna gå till någon icke känd som fortfarande vet vad han gör och jag kan stödja honom inför fler tatueringar.

Best regard Tuffemannen

Gå till Black Abbey Tattoo på Gamla rådstugugatan 22.
Citera
2016-10-17, 00:01
Medlem
Adam på Kulör bäst i Sverige! han e sinnessjuk den mannen, han har gästat Salong Betong ett par gånger!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in