2008-02-17, 14:39
Medlem
Besökte pizzeria Två Markiser häromdan i Malmö (möllan). Trots att jag var den första kunden så fick jag ädnå vänta i typ 20-30 minuter innan jag blev serverad. Pizzan var ingen hit utan såg mest tillplattad, tråkig och liten ut. Allting på pizzan var smällt till ett och samma gegg.

Ett riktigt skitställe med tråkig mat och dyra priser (cola kostar 20 spänn) och lång väntan. Det kan man gott leva utan. Avråder alla från att besöka denna tråkiga pizzeria!!
2008-02-17, 14:42
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjusifer
Besökte pizzeria Två Markiser häromdan i Malmö (möllan). Trots att jag var den första kunden så fick jag ädnå vänta i typ 20-30 minuter innan jag blev serverad. Pizzan var ingen hit utan såg mest tillplattad, tråkig och liten ut. Allting på pizzan var smällt till ett och samma gegg.

Ett riktigt skitställe med tråkig mat och dyra priser (cola kostar 20 spänn) och lång väntan. Det kan man gott leva utan. Avråder alla från att besöka denna tråkiga pizzeria!!

Åfan.
2008-02-17, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Åfan.

mhm! Jag vet inte ifall de har bytt ägare för för nåt år sen brukade vi käka där å det kändes ok även fast man fick ändå vänta ganska länge.
2008-02-17, 14:50
Medlem
This_is_me_s avatar
Nu vet ju inte jag, men det känns som om att det inte finns så mycket att diskutera i denna tråd?

Fast å andra sidan skulle det ju kunna vara en tråd där man varnar för dåliga pizzerior.
2008-02-17, 15:26
Medlem
Finns det överhuvudtaget kvar någon bra pizzeria i malmö? Förr kunde man hitta skitbilliga skitgoda pizzor på en massa ställen, nu är det antingen svindyrt eller svinäckligt, de svindyra pizzorna är för övrigt inte så jävla mycket att hänga i granen de heller (läs t.ex. winnys på st. knuts torg, 50+ spänn för en tradig liten skitpizza med knappt något på). För bara 2-3 år sen hittade man ju skitgrymma pizzor för 25 spänn här i stan.
2008-02-17, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lazlokovacs
Finns det överhuvudtaget kvar någon bra pizzeria i malmö? Förr kunde man hitta skitbilliga skitgoda pizzor på en massa ställen, nu är det antingen svindyrt eller svinäckligt, de svindyra pizzorna är för övrigt inte så jävla mycket att hänga i granen de heller (läs t.ex. winnys på st. knuts torg, 50+ spänn för en tradig liten skitpizza med knappt något på). För bara 2-3 år sen hittade man ju skitgrymma pizzor för 25 spänn här i stan.

instämmer i vartenda ord... nu finns det bara massa falafel å kebab som man blir dålig i magen av ...
2008-02-17, 19:42
Medlem
Natan Röds avatar
Hejsan!

kunde du inte ha fortsatt i någon av dessa trådar ?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=87064

http://www.flashback.org/showthread.php?t=597825

http://www.flashback.org/showthread.php?t=401724

//NR
2008-02-18, 10:31
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjusifer

Nu har jag ju visserligen ca 50 mil till Malmö, men tack för upplysningen i alla fall.
2008-02-18, 13:33
Medlem
Mysonoxens avatar
Finns som sagt redan dylika trådar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in