Hejsan.. Min Msnfix säger hela tiden att "Virus hittat!"
Jag startade även datorn i felsäkert läge och körde fixen, sen dubbel kollade jag fixen altså körde den igen efter att ha fått bort viruset, då sa den "No virus found" men senare när jag startar datorn vanligt så hittar den igen!
Här är loggan.
MSNFix 1.643
C:\Program\MSNFix
Sokningen var klar pa 2008-02-17 - 12:32:20,75 By BB13
normalt lage
jag anser att det är bara är att strunta i dessa dat filer, tjänsten BITS används tex när hämtar filer uppdateringar från MS:
Överför data mellan klienter och servrar i bakgrunden. Om BITS inaktiveras kommer inte tjänster så som Windows Update att fungera korrek
.Windows har jag aldrig sett i en sökväg
C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Application Data\Microsoft\Network\Downloader
jag anser att det är bara är att strunta i dessa dat filer, tjänsten BITS används tex när hämtar filer uppdateringar från MS:
Överför data mellan klienter och servrar i bakgrunden. Om BITS inaktiveras kommer inte tjänster så som Windows Update att fungera korrek
C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Application Data\Microsoft\Network\Downloader
I min Documents and Settings finns:
All Users,All Users.WINDOWS,BB13,Default User(dold),Default User.WINDOWS(dold),Gäst,Ägaren.
i min finns
C:\Documents and Settings\Administratör
C:\Documents and Settings\NetworkService
C:\Documents and Settings\LocalService
C:\Documents and Settings\All Users
C:\Documents and Settings\Default User
Detta kan ske ibland när du stoppar in din xp-skiva och följer guiden för att formatera/installera om din dator från din nuvarande installation.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!