Citat:
Ursprungligen postat av
Prem
Kära Bullen, jag är 18 år, oskuld. Har tänkt ge tjejen lite oral glädje så att hon ocskå får ut något av det hela när mitt första samlag sker så att säga. De enda fittorna jag har sett tillhör porraktriser, och ja, ni vet nog att de inte ser speciellt fräscha ut.
Men det jag undrar är hur dessa vaginor egentligen smakar? Sött/surt? jag har ingen aning. Sedan undrar jag ocskå hur den där vätskan som kommer när tjejen kommer smakar

.
Så kära flashbackare, var goda dela med er av edra (gaustronomiska?)upplevelser
*EDIT kanske det var lite galet skrivet, men jag undrar inte hur porraktriser fittor smakar, utan 'vanliga' tjejers
Jag har inte läst igenom tråden men jag har väl en hel del erfarenhet av ämnet. Inte nog med att jag smakar på min egen fitta så gott som dagligen så har jag slickat många kvinnor med, mogna som unga. Ingen porrstjärna dock men några OF tjejer iaf. Nog om det.
Som de flesta säger så smakar en nytvättad fitta som inte har någon sjukdom inte speciellt mycket. Men när du hållit på att slicka ett tag och hennes saft runnit till så smakar det lätt syrligt och det smakar lite metalliskt som ett batteri eller vanligt galvat järn (tänk rostfri lyktstolpe), detta syrliga pirrandet är också lite sött, ibland mer och ibland inte alls.
Fitta smakar ganska likt försats som också är lite lätt sött, men utan sperma smak såklart.
Det påverkar mig ganska mycket med, vad hon luktar. Doften av hennes hud blir som basnoten i hennes smak och det kan var allt ifrån kryddig mat à la vitlök och intensiva kryddor, cigaretter eller bara alldeles ljuvligt kvinnligt.
Kvinnor som är i klimakteriet smakar och luktar väldigt annorlunda jämfört med fertila kvinnor. Jag tror att det är något med deras doft som är totalt annorlunda. Jag antar att det är pga att de får en annan hormonprofil.
Sen kan fittan såklart smaka kiss med, på samma sätt som en kuk gör som inte är helt nytvättad. Har hon kissat någon gång bara, utan att ha tvättat sig så är det oftast inget problem. Många män uppskattar en fitta som ”smakar lite mer” tom.
Har någon sprutat i henne typ senaste 24h så kommer fittan inte vara lika syrlig utan både smaka och lukta lätt av sperma.
Förutom detta smakar hon lätt järn - som i blod innan mens och vissa även vid ägglossning.
Efter mens så smakar fittan gott igen, kanske inte fullt så syrligt som vanligt, utan är fortfarande mer basisk än standard.
När hon kommer så ökar produktionen av fittsaft och det är smaken på denna som jag har beskrivit här. Men bara för att fittan är våt så betyder det inte att hon kommit. Utan fittan lubricerar alltid när hon är upphetsad eller blir penetrerad.
Sen har vi squirt/fontänorgasm med, och det är som bekant körtelvätska likt prostatavätska och lite kiss blandat, oftast. Detta smakar lika strävt som en sats utan sperma men är mycket mer vattnigt. Beskt, sött och intense typ.
Varför smakar jag på min egen fitta i tid och otid?
Jo för att jag vill känna att jag har koll på läget, och att jag är i kontroll. 90% av mina kunder vill slicka min fitta nämligen och jag vill att den ska smaka gott innan jag möter upp någon.