• 1
  • 2
2008-02-17, 12:50
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RibbanMsn
det går inte att ändra språk på den, då måste du beställa recovery-cd:er som har svensk språk på. eller gå och klaga som den tidigare sa
Stämmer. Du måste ha återställningsskivor från HP.
Citera
2008-02-17, 21:48
Medlem
mankish01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k4r4t3k4n4k4s
Stämmer. Du måste ha återställningsskivor från HP.

Sååå sjukt när man valde Sweden & Swedish överallt vid installationen och det t.o.m. står "SV" (nere i det högra hörnet)..
Står att det är valt svenska i kontrollpanelen och allt!

Aja tack för svaret då.. tror att hon får vänja sig vid engelskt windows.. synd som fan!
Citera
2008-02-18, 23:15
Medlem
det hon har gjort är och valt engelsk vista men sen valt sweden som land och valuta och tid.. även tangentbordet... det är om jag väldigt dåligt av HP och inte göra det på ett bättre sätt.. Toshiba, LG, Advent, några fujitsu-siemens har språken på sina skivor och där kan du ändra hur du vill.. Packar Bell är det samma problem med.. Så du har bara två alternativ, ring till HP och beställ eller gå till butiken och säg åt dom att fixa det
Citera
2008-02-19, 14:17
Medlem
mankish01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RibbanMsn
det hon har gjort är och valt engelsk vista men sen valt sweden som land och valuta och tid.. även tangentbordet... det är om jag väldigt dåligt av HP och inte göra det på ett bättre sätt.. Toshiba, LG, Advent, några fujitsu-siemens har språken på sina skivor och där kan du ändra hur du vill.. Packar Bell är det samma problem med.. Så du har bara två alternativ, ring till HP och beställ eller gå till butiken och säg åt dom att fixa det

Ja.. jag får ordna det på nåt sätt!
Citera
2008-02-19, 14:57
Medlem
Flärps avatar
Låt henne köra med Engelskt, det gör henne bara gott att lära sig ett nytt språk och nya termer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in