2009-08-20, 13:15
Medlem
Basens avatar
Varför köpa dyra märkeskläder när man kan träna i fotbollsshorts och t-skjorta?
Citera
2009-08-20, 13:36
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
Varför köpa dyra kläder överhuvudtaget när man kan bryta upp UFF containrar med sina muskulösa superhardcorehänder?
Eller varför inte virka sina egna träningskläder av ankarkätting?
Dessutom så kan man inte ha på sig fotbollsshorts för att de inte finns i storleken XXXXXXL fattar du väl?
Citera
2009-08-20, 14:01
Medlem
Basens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Varför köpa dyra kläder överhuvudtaget när man kan bryta upp UFF containrar med sina muskulösa superhardcorehänder?
Eller varför inte virka sina egna träningskläder av ankarkätting?
Dessutom så kan man inte ha på sig fotbollsshorts för att de inte finns i storleken XXXXXXL fattar du väl?

Ah, visste inte att du var lönnfet
Citera
2009-08-20, 14:13
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
+1

Jag tränar i fotbollsshorts och en alldeles för stor t-shirt som gör att jag ser fet ut. Till gymmet går jag för att träna. Se bra ut kan jag göra på andra platser.
Citera
2009-08-20, 17:07
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av az0n1
man ska ha fula träningskläder. DET ÄR INNE NU!!!

KÖP FULA!!!
Nej man ska inte köpa det är inte hardcore och källargym förstår ni.
Man ska träna i gamla fotbollsshorts som man har stulit av en utslagen lodis,till det bör man ha ett avklippt oljefläckigt blåställ.
Citera
2009-08-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Nej man ska inte köpa det är inte hardcore och källargym förstår ni.
Man ska träna i gamla fotbollsshorts som man har stulit av en utslagen lodis,till det bör man ha ett avklippt oljefläckigt blåställ.

så sant så sant
Citera
2009-08-20, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojlaget
+1

Jag tränar i fotbollsshorts och en alldeles för stor t-shirt som gör att jag ser fet ut. Till gymmet går jag för att träna. Se bra ut kan jag göra på andra platser.

+5 på den.
Citera
2010-11-08, 20:15
Medlem
intervalls avatar
Alternativ till Better Bodies sökes, seriösa tips.. inte Adidas..

Kom på att Gasp finns.
Senast redigerad av intervall 2010-11-08 kl. 20:35.
Citera
2010-11-20, 15:36
Medlem
Cerozs avatar
Har läst igenom halva tråden och de svar ni ger till TS gör mig bara irriterad och förbannad.

Allt ifrån folk som skiter i att tvätta träningskläderna för att dom "ska endå bli svettiga igen", Är väl bara en tidsfråga innan ni skiter i att tvätta kallingarna för dom ska ju oxå bli "skitiga" igen.
Själv blir jag bara irriterad på luffare och WT-folk som går omkring på gymmet o luktar äckligt i deras urtvättade kläder ifrån deras fotbollsklubb, (som dom fick för 10år sedan)

Jag ser ingen anledning till att INTE ha relativt nya och snygga träningskläder?

Mitt senaste köp av byxor var en modell ifrån "Better boddies" och jag är riktigt nöjd! beställde dom ifrån gymgrossisten.
Citera
2010-11-20, 18:48
Medlem
Inget fel med att köpa ett par schyssta byxor att träna i, går på en 7-800 spänn. Håller länge, finns för mycket trash på gymmen.
Citera
2010-11-20, 20:46
Medlem
Finns det någon affär i Gbg området som säljer linnen/tanks att träna i? Känner att det är dags för ett nytt och det är ju inte lätt att hitta något vettigt online.
Citera
2010-11-20, 21:01
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Finns det någon affär i Gbg området som säljer linnen/tanks att träna i? Känner att det är dags för ett nytt och det är ju inte lätt att hitta något vettigt online.
Halens har ju linnen som är bra, 5 för 250kr, det är online. Annars så har ju HM billiga linnen, inga tanks men de är jag också allergisk emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in