2008-02-17, 14:46
Medlem
Tråden borde kanske ligga i mode och livstil?
Citera
2008-02-17, 14:53
Medlem
Jag vill ha ett par rosa träningshandskar.
Vet ni var man köpa ?
Citera
2008-02-17, 15:04
Medlem
WeeMaans avatar
Jag har hittat vad jag letat efter.

Gasp Mesh Training Pant
Gasp Extreme Raglan Tee

Tack till er som bidragit till denna tråd,
till er andra; skaffa er ett liv.
Citera
2008-02-17, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
till er andra; skaffa er ett liv.

ska VI skaffa oss ett liv?

Det är du som vill ragga brudar på gymmet.
Citera
2008-02-17, 15:18
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walegard
ska VI skaffa oss ett liv?

Det är du som vill ragga brudar på gymmet.

Nej det vill jag inte.
Citera
2008-02-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
En discogymmare är en person som går till gymmet i bermudashorts och linne samt mp3 spelare. Han gillar att spänna sig i spegeln och anser att gymmet är ett ställe där man ska vara social. Han tränar endast sina bröst och biceps. Han gillar att synas.

Jag har fått uppfattningen att discogymmarna är killarna som svingar upp tyngre vikter än vad dem klarar, alltså ser det ut som att dem dansar haha, + din förklaring då såklart hehe
Citera
2008-02-17, 16:10
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrönKnekt
Jag har fått uppfattningen att discogymmarna är killarna som svingar upp tyngre vikter än vad dem klarar, alltså ser det ut som att dem dansar haha, + din förklaring då såklart hehe
Haha nej, disco = de tränar för att de bra ut på dansgolvet. Mycket bröst och biceps, dålig teknik som du sa etc.
Citera
2008-02-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Haha nej, disco = de tränar för att de bra ut på dansgolvet. Mycket bröst och biceps, dålig teknik som du sa etc.

jaha gillar fortfarande min förklaring bättre det ser ju ut som dem dansar när dem kör stående hantelcurls iaf haha
Citera
2008-02-17, 16:44
Medlem
Bunnys avatar
Jäklar va urspårad tråd, hoppas moderator rensar upp i den. Många verkar känna sig hotade att nån vågar säga att han bryr sig hur han ser ut på gymmet. Ni kanske ska fundera lite på vad ni bygger er identitet på, och varför ni har ett behov av att trycka ner dom som tycker annorlunda?

OnT:
Jag tränar i shorts från Gasp, t-shirt och tjocktröja. Väldigt funktionell klädsel, skulle aldrig kunna använda långbyxor, fastnar ju då man kör benböj. Användde tidigare diverse sportshorts från intersport, Stadium å liknande, men insåg då jag provadde dom från Gasp att jag hittat exakt vad jag sökte, inte för tighta, inte för korta/långa å fastnar inte på nåt sätt hur jag än rör mig.
Citera
2008-02-17, 16:57
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrönKnekt
jaha gillar fortfarande min förklaring bättre det ser ju ut som dem dansar när dem kör stående hantelcurls iaf haha
http://www.youtube.com/watch?v=xO0orX2mXoo

If you're not lifting you're dancing..

Nittade länken i humorforumet f.ö
Citera
2008-02-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sicnex
http://www.youtube.com/watch?v=xO0orX2mXoo

If you're not lifting you're dancing..

Nittade länken i humorforumet f.ö

haha fast discoversionen är "if you're lifting YOU'RE dancing"
Citera
2008-02-18, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av e x p l o s i v
O-sociala? ..asociala?

Och angående töntar, så kommer vi dit strax.

Jag hoppas att du skämtar? Haha!

Först säger du att han vill ha stil, sen rekomenderar du han att köpa ett par träningsbyxor från Adidas för 200 kr och EN TJOCK GRÅ TRÖJA FRÅN NIKE FÖR 300?

.. och du går runt och kallar andra för töntar? Samtidigt som du har en klädstilsuppfattning som en 14 åring, charmerande roligt att läsa!

I say: träna i vadfan du vill, men det behöver nödvändigt vis betyda att man du har stil på gymmet. - Men vad gör det?

Som sagt, du är där för att träna, så ta på dig det Du vill och bry dig inte om andra.

Vad är det för fel på tjocka gråa nike tröjjor? )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in