2008-02-16, 11:31
Medlem
Hejsan, jag hoppas jag lagt trden i rtt forumdel.

Det r s att jag har problem med att g in p vissa sidor och hotmail och sdant. P t.ex bilddagboken kan jag inte se ngra bilder utan dem blir sdr med ett rtt kryss i och nr jag ska g in p vnner kommer det upp en ruta som det str:
Filen du sker kan inte hittas, det beror med strsta sannolikhet p ngot av fljande:

Du har blivit utloggad
Din webblsare accepterar inte cookies
Du har ett antivirusprogram som blockerar cookies

Vad r detta och hur tgrdar jag problemet, det gller som sagt ven hotmail och sdant s jag kan inte komma in p min mail heller, eller komma in p bettingsiten bet365. Hoppas ngon vnlig sjl kan hjlpa mig.

Tack p frhand!
Citera
2008-02-16, 11:38
Medlem
Phillys avatar
Har du testat tillta cookies genom webblsaren? Jag har Mozilla Firefox, fr att tillta cookies dr gr jag tools > options > privacy tabben hgst upp i rutan > sedan str det cookies / accept cookies.

Genom Internet explorer lr du kunna hitta det p liknande stt.
Citera
2008-02-16, 12:20
Medlem
927s avatar
jag har reglaget p mellan i ie och det funkar alla sajter
Citera
2008-02-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
jag har reglaget p mellan i ie och det funkar alla sajter

Mitt r ocks p mellan... SKa testa och ladda hem firefox och se om det funkar...

Edit: Funkade inte med firefox helelr samma problem, ngon som kan veta vart felet ligger? Blev s efter att jag installerat om Norton Internet security...
Senast redigerad av superduffy 2008-02-16 kl. 14:56.
Citera
2008-02-16, 22:05
Medlem
927s avatar
d r det bara att leta i dess instllningar, det lter ju som att NIS r fr hrt instllt
Citera
2008-02-17, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
d r det bara att leta i dess instllningar, det lter ju som att NIS r fr hrt instllt

Hittar inget i det? Detta problemet r vldigt strande... Kan knappt va inne p ngra sidor eller betta och grejer...
Citera
2008-02-17, 20:28
Medlem
927s avatar
jag har ingen aning men borde st under privacy, om det finns nt som heter s

fr att va sker p att det inte r webblsaren som stller till det s lgg in ngra sidor som skra och testa

du kr inget annat skyddsprogram?

sen gr det ju alltid att lsa genom att byta ut nis mot ett gratis alternativ, oftast kr jag antivir och sunbelt kerio
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in