Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-16, 18:57
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jag förstår inte någonting utav ditt inlägg?
Kl 02.46 inatt kändes förmodligen det inlägget helt rätt för honom...
Citera
2008-02-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Kl 02.46 inatt kändes förmodligen det inlägget helt rätt för honom...

Förmodligen, och jag bör nog inte förvänta mig att det skall komma ett förtydligande utav hans inlägg heller.
Citera
2008-09-01, 06:00
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det finns inga specifika användare som ligger i topp.
Anmälningarna kommer från hela landet (och även från Norge, och så fick vi något på tyska från Polizei i Bauern en gång) och gäller alla möjliga trådar och ämnen. Det är inläggen på forumet som anmälts, och de vill veta vem som postat inläggen. Ibland blir vi inte ens kontaktade, utan vi läser om anmälan i tidningen.

admin

Ledsen för att jag bumpar tråden, men jag vill gärna också veta det hur Flashback/admin förhåller sig till begäran om använderidentitet!
Citera
2008-09-01, 13:09
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Ledsen för att jag bumpar tråden, men jag vill gärna också veta det hur Flashback/admin förhåller sig till begäran om använderidentitet!

Såvitt jag vet har Flashback aldrig lämnat ut några Ip-nummer eller annan information om användarna. Det ska finns inlägg från Admin om detta här i FB-delen.
Citera
2008-09-01, 14:38
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Såvitt jag vet har Flashback aldrig lämnat ut några Ip-nummer eller annan information om användarna. Det ska finns inlägg från Admin om detta här i FB-delen.
Man kan alltid säga att det är någon annan som tagit sig in på mitt oskyddade trådlösa nätverk och fått den IP adressen jag brukar få. Men man ska ha en mailadress och ett alias som man kan dumpa efter det. Starkt misstänkt är inte bevisat. Varför har du oskyddat trådlöst då !!! Det var så när jag köpte det, jag vet ingen annat dum oskyldigt ???
Citera
2008-09-01, 14:42
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Man kan alltid säga att det är någon annan som tagit sig in på mitt oskyddade trådlösa nätverk och fått den IP adressen jag brukar få. Men man ska ha en mailadress och ett alias som man kan dumpa efter det. Starkt misstänkt är inte bevisat. Varför har du oskyddat trådlöst då !!! Det var så när jag köpte det, jag vet ingen annat dum oskyldigt ???

Du är naturligtvis ansvarig för vad som händer på ditt WLAN oavsett om det är skyddat eller ej.
Citera
2009-10-14, 00:09
Medlem
osiriz88s avatar
Hur många gånger per månad polisanmäls Flashback?

Jag skulle gärna vilja veta hur många gånger per månad som Flashback blir polisanmäld av diverse anledningar?

Med tanke på hur många äckliga PK-nissar det finns i samhället så bör det ju trilla in en hel del polisanmälningar mot detta öppna diskussionsforum där yttrandefriheten väger tyngre än politisk korrekthet.

Eller hur är det egentligen?

Jag kan tänka mig att Aftonbladet har försökt ganska mycket.
Citera
2009-10-14, 00:10
Medlem
Disortions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Jag skulle gärna vilja veta hur många gånger per månad som Flashback blir polisanmäld av diverse anledningar?

Med tanke på hur många äckliga PK-nissar det finns i samhället så bör det ju trilla in en hel del polisanmälningar mot detta öppna diskussionsforum där yttrandefriheten väger tyngre än politisk korrekthet.

Polisanmälningar?
Citera
2009-10-14, 00:10
Medlem
AquaRegias avatar
Vad skulle polisanmälas?
Citera
2009-10-14, 00:11
Medlem
Anteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88

Vadå, varför skulle Aftonbladet polisanmäla forumet?
Citera
2009-10-14, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anteeee
Vadå, varför skulle Aftonbladet polisanmäla forumet?
För att dom är PK och pantad? Dom förstår antagligen inte att flashback ej har någon juridisk akilleshäl, som de kan penetrera med sina massmediaspjut.
Citera
2009-10-14, 00:26
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
För att dom är PK och pantad? Dom förstår antagligen inte att flashback ej har någon juridisk akilleshäl, som de kan penetrera med sina massmediaspjut.

Tvekar på att Aftonbladet skulle polisanmäla FB, att skriva en artikel om att FB blivit polisanmält pga. terrorattentat eller liknande skulle vara mer deras stil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in