Hejsan, la nyss märke till att de e fullt med svarta ränder som blinkar på skärmen, ganska rejält oxå... verkar som de bara blir mer o mer hela tiden, undrar vad som kan vara fel? blir lite rädd att datan håller på att paja helt, för ja antar de e datan de e fel på och inte skärmen.. =( hmm.. rädnerna blir bara fler o fler nu, snart ser ja väl ingenting alls :S hjälp fort skulle uppskattas!
hmm, startade denhär tråden för att de fortsatte vara svarta ränder över skärmen även efter ja startat om, o de blev bara värre.. sen nu helt plötsligt såg ja hur de försvann lite i taget, o nu e alla ränder borta, va lite flimmer på skärmen först men nu e allt borta, mycket konstigt tycker jag :S vad kan ha varit fel?
hmm den hade bara varit påslagen på någon dag, ibland kan den stå på en vecka, aldrig blivit sådär förut.. va lite rädd att nånting gått sönder, fast de kanske inte e nån fara?
nu har de blivit sådär igen, massa svarta mönster o flimmer på skärmen.. och de försvinner inte heller, även om ja startar om =/ har jag en webbsida uppe så slipper jag se eländet iaf, men om bara skrivbordet är uppe så täcker de typ 1/3 av skärmen, och de är på samma ställe hela tiden oxå, exakt samma mönster... undrar varför de blir så egentligen? även om de knappt syns när ja har nåt annat än skrivbordet uppe så är de väldigt störande, nån som vet vad ja kan göra? tacksam om nån vill svara
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!