Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag har gett en förklaring kan du med 100% säkerhet säga att min följdfråga inte skulle vara den som jag har förklarat, kan du bevisa denna förmåga som du och andra moderatorer verkar besitta. Är jag en användare som skriver tar du den i tvåan ofta, är det något jag upprepar i mina posts. Nej , alltså finns det inga skäl att tro något annat såvida du och andra redan är trötta på jobbet och dömmer före friar.
Dags att avgå kanske?
Var har det med saken att göra om du skriver den ofta eller inte?
Vilken förklaring? Nu försöker du försöker försvar din OT fråga genom att rättfärdiga den på ett sådant sätt att "ja men jag lägger den ju inte oftast i mina posts".
Det hör inte hit hur mycket/lite du lägger den frågan runt om på FB. Det gör det inte mer acceptabelt att lägga den på fel plats vid fel inlägg ändå så att det blir OT.
Nej det är inte dags för mig att avgå bara för att
du inte kan förstå "rätt sammanhang"(OnTopic) och "fel sammanhang" (OffTopic)) utan använder helt ovidkommande argument som att du inte lägger den frågan ofta med dina posts för att försvar din smaklöshet.
Det krävs ingen extra förmåga för att förstå något sådant. Logik räcker för att förstå det.